Detail kurzu
Telefonická komunikácia
MV Akadémia - manažérska vzdelávacia akadémia
Popis kurzu
Modul je určený pre účastníkov, ktorí sa vo svojej praxi stretávajú s potrebou vedenia profesionálnych telefonátov. Účastníci budú mať možnosť spoznať vplyv ich správania na image firmy, v ktorej pracujú. Spoznajú svoje silné stránky a rozvojové možnosti v oblastiach práce s hlasom, komunikácie, ako i celkového vedenia telefonátov, čím zvýšia profesionalitu a zachovanie pozitívneho dojmu u partnera.
Obsah kurzu
- Zákaznícka orientácia
- Vytvorenie profesionálneho dojmu z telefonátu
- Význam hlasu v telefonickej komunikácii
- Techniky zdokonaľovania práce s hlasom
- Štruktúra telefonátov – štandardy telefonickej komunikácie
- Ako zaujať – minútové pravidlo
- Vedenie rozhovoru prostredníctvom otázok
- Aktívne počúvanie
- Najčastejšie chyby pri komunikácii
- Typológia náročných volajúcich, zvládnutie jednotlivých typov
- Zásady riešenia sťažností
- Modelové situácie – nácvik zvládnutia situácií z praxe
Metódy a nástroje našich tréningov:
- Facilitovaná práca v skupinách – úlohy a prípadové štúdie
- Diskusie a zdielanie názorov, výmena skúseností
- Modelové situácie s videonahrávkami a spätná väzba pre účastníkov a prípadne aj shaddowing a následný koučing
- Sprostredkovanie teórie, praktických skúseností a poznatkov lektora formou prezentácie
Cieľová skupina
zákaznícka podpora, obchodníci, recepčné
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality