Detail kurzu

Telefonická a mailová komunikácia pre zákaznícke a call centrá

MEGA Education s.r.o.

Popis kurzu

  • Komunikovať zrozumiteľne, ústretovo, efektívne a moderne.
  • Naučiť sa telefonický rozhovor riadiť a viesť ho premyslene a strategicky.
  • Zapájať do písomnej a telefonickej interakcie empatiu a konštruktívny pohľad na vec.
  • Zvládať náročné situácie v písomnej a telefonickej komunikácii profesionálne a diplomaticky.

Obsah kurzu

  • Význam písomnej komunikácie v bežnej pracovnej praxi
  • Písomná komunikácia v mojej spoločnosti: súčasný a želaný stav
  • Ako prejsť od zastaranej k modernej písomnej komunikácii
  • Profesionálna formálna úprava mailov (členenie textu, správne oslovenie a rozlúčenie, dĺžka textu, správna forma podpisu)
  • Netiketa (komunikácia v elektronickom prostredí)
  • Zásady mailovej komunikácie a nové trendy (použitie cudzích výrazov, emotikonov a pod.)
  • Správna štruktúra mailu (v závislosti od recipienta)
  • Neverbálna komunikácia písaného textu
  • Psychológia písaného textu
  • Ako správne interpretovať text, zachytiť jeho podstatu a pochopiť zákazníka (vcítiť sa do jeho kože) bez možnosti priameho kontaktu
  • Verbálny a neverbálny prejav v telefonickej komunikácii (hlasitosť, tempo, úsmev a pod.)
  • Aktívne počúvanie, parafrázovanie a sumarizácia, techniky kladenia otázok
  • Telefonické zrkadlenie
  • Asertívne techniky - zvládanie náročných situácií počas telefonovania
  • Priebeh a uzavretie rozhovoru

Cieľová skupina

pracovníci zákazníckych a call centier
Hodnotenie




Organizátor