Detail kurzu
Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov - Účinný a efektívny nástroj mimosúdneho riešenia sporov
Inštitút bankového vzdelávania NBS, n.o.
Popis kurzu
Cieľom je poskytnúť ucelený a komplexný pohľad na problematiku alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov. Zároveň objasniť význam a dôležitosť využitia dotknutého právneho inštitútu mimosúdneho riešenia sporov, a to nielen z pohľadu spotrebiteľa, ale predovšetkým s akcentom na predávajúceho vo forme účinného nástroja na predchádzanie súdnych sporov a negatívneho reputačného rizika.
Obsah kurzu
- Čo je alternatívne riešenie sporov
- Pôsobnosť alternatívneho riešenia sporov
- Subjekty alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov
- Povinnosti vyplývajúce predávajúcim v súvislosti s alternatívnym riešením spotrebiteľských sporov
- Postup pri alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov
- Ukončenie alternatívneho riešenia sporu
- Príklady z aplikačnej praxe a diskusia
Cieľová skupina
Pracovníci reklamačných oddelení, auditu, compliance a oddelenia starostlivosti o klientov.Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality