Detail kurzu

Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov - Účinný a efektívny nástroj mimosúdneho riešenia sporov

Inštitút bankového vzdelávania NBS, n.o.

Popis kurzu

Cieľom je poskytnúť ucelený a komplexný pohľad na problematiku alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov. Zároveň objasniť význam a dôležitosť využitia dotknutého právneho inštitútu mimosúdneho riešenia sporov, a to nielen z pohľadu spotrebiteľa, ale predovšetkým s akcentom na predávajúceho vo forme účinného nástroja na predchádzanie súdnych sporov a negatívneho reputačného rizika.

Obsah kurzu

  • Čo je alternatívne riešenie sporov
  • Pôsobnosť alternatívneho riešenia sporov
  • Subjekty alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov
  • Povinnosti vyplývajúce predávajúcim v súvislosti s alternatívnym riešením spotrebiteľských sporov
  • Postup pri alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov
  • Ukončenie alternatívneho riešenia sporu
  • Príklady z aplikačnej praxe a diskusia

Cieľová skupina

Pracovníci reklamačných oddelení, auditu, compliance a oddelenia starostlivosti o klientov.
Hodnotenie




Organizátor