Detail kurzu

Stres manažment a riešenie konfliktov

LUMATEL s.r.o.

Popis kurzu

MOŽNOSŤ DOHODY AJ INÝCH TERMÍNOV!

1.  Kurz formou ONE-ON-ONE ( lektor+ účastník). Trvanie kurzu: 3 hodiny +Follow up ( konzultácie zadarmo do 30 dní od realizácie kurzu).  Výber času je možný v doobedňajších ( v čase od      08,00 - 12,30 hod.) , alebo  poobedňajších hodinách ( v čase od 13,30 - 19,00 hod.), podľa dohody. Vzhľadom na formát ONE-ON-ONE možnosť individuálneho prístupu, riešenia konkrétnych námetov účastníka.                                                                                                                            

2. Kurz formou E- LEARNING ( lektor+ účastníci). Maximálne do 12 osôb. Trvanie kurzu: 3 hodiny, alebo 6 hodín +Domáca úloha.

  1. Riešiť komplikované situácie.
  2. Zvládať konflikty bez negatívnych následkov
  3. Vedieť odstrániť, alebo zvládnuť stresové situácie

Obsah kurzu

A. Ako vybudovať pozitívne myslenie

  • 2 %, pravidla a chaos, otázka „ Prečo“ , čo viem resp. neviem ovplyvniť…

B. Kde vznikajú konflikty a aké sú zdroje vzniku

  • organizačný kontext- absencia procesov a pravidiel, absencia cieľov,

prenos vzorcov správania

  • charakter práce

C. Ako vyriešiť konflikt

  • Analýza problému
  • Analýza stanovísk strán v konflikte
  • Analýza záujmov
  • Možnosti riešení konfliktu
  • Rozhodnutie sa pre niektoré z riešení
  • Realizácia riešenia
  • Kontrola realizácie

D. Príčiny a symptómy stresu

  • Identifikácia stresorov na pracovisku
  • Symptómy stresu v rovine emočnej, telesnej, myšlienkovej a v rovine správania
  • Identifikácia všeobecných a individuálnych prejavov
  • Prežívanie stresových situácií

E. Základne techniky a stratégie na zvládanie stresu

  • predchádzanie stresovým situáciám
  • odbúravanie a zvládanie stresu
  • relaxačné techniky, cvičenia na reguláciu myšlienkových pochodov

F. Relaxačné techniky – praktické ukážky

Cieľová skupina

Cieľová skupina účastníkov:

° Manažér
° Obchodník
° Zamestnanec
° Každý, kto chce menej kričať na iných, zlostiť sa a
nezažívať toľko negatívnych pocitov

Cieľová skupina firiem:

° Poisťovne
° Banky
° Výrobné a nevýrobne firmy
° Zasielateľské a poštové spoločnosti
° Firmy podnikajúce v službách
° Finančné inštitúcie

Hodnotenie




Organizátor