Detail kurzu
Merchandising, Category management
Artcomm, s.r.o.
Popis kurzu
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov rozpoznať výhody správneho vystavenia produktov, čo významne ovplyvňuje predaj, vysvetliť, kto je zákazník a kto nakupujúci , vysvetliť, ako merchandising vplýva na impulzívne nakupovanie. Absolventi budú poznať význam merchandisingu v predaji, budú vedieť ako vystavenie tovaru vplýva na nákupné správanie. Budú poznať hlavné zásady a zákonitosti pri uložení tovaru na predajnom mieste. Absolventi sa budú vedieť uplatniť v obchodných a odbytových oddeleniach výrobných a nevýrobných spoločností ako predajcovia, obchodníci a obchodný manažéri.
Obsah kurzu
Nástroje podpory predaja tovaru
- Nástroje merchandisingu – osvetlenie, atmosféra, čistota, hudba, vôňa
- Hlavné zásady merchandisingu
- Umiestnenie prevádzky – merchandising a výkonnosť kategórie
- Usporiadanie predajne
- Kontrola merchandisingu, listing
- Praktické precvičovanie uplatnenia merchandisingu v praxi
Riadenie obchodných procesov
- Definícia riadenia obchodných procesov
- Význam, zásady a funkcie riadenia obchodných procesov
- 8 krokov riadenia obchodných procesov
- Výkonnosti jednotlivých kategórií tovaru
- Praktické precvičovanie usporiadania jednotlivých kategórií v predajni
Predajňa pohľadom zákazníka
- Vnímanie predajne očami zákazníka
- Miesto nákupu a miesto predaja (POS, POP)
- Zóna orientácie (ZOO), slepý bod, zlatý trojuholník
- Praktické precvičovanie pohľadu na predajňu očami zákazníka
Cieľová skupina
Key account manager (KAM), sales manager, area sales manager, obchodní zástupcovia, nákupcovia,pracovníci obchodných a odbytových oddelení vo výrobnej a nevýrobnej sfére.
Cena je stanovená za 1 účastníka/2 dni alebo dohodou/ kurz sa organizuje pri účasti minimálne 5 záujemcov.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality