Detail kurzu
Tvorba marketingovej stratégie pre zariadenia pre seniorov.
Consulting & Education Partners, s.r.o.
Popis kurzu
Tvorba marketingovej stratégie pre zariadenia pre seniorov a iné organizácie, poskytujúce dennú starostlivosť o seniorov na základe prieskumu trhu starostlivosti o seniorov, segmentácie jednotlivých skupín klientov týchto zariadení. Tréning marketingových zručností pre pracovníkov zariadení pre seniorov a iných zariadení, poskytujúcich starostlivosť o seniorov.
Obsah kurzu
Oboznámenie s teoretickými východiskami riadenia marketingu v zariadeniach pre seniorov. Analýza marketingového prostredie v sektore starostlivosti o seniorov, segmentácia procesu získavania klientov pre naplnenie lôžkovej obsadenosti. Analýza komunikačných nástrojov, použiteľných pre zariadenia pre seniorov. Realizácia marketingového auditu, ktorý bude obsahovať audit cieľov a stratégie ZPS, analýza organizačnej štruktúry ZPS, audit tržieb a ziskovosti ZPS, audit nástrojov marketingového mixu „5P“ (produkt – cena,distribúcia,ľudia,propagácia). Analýzu produktu, ceny a distribúcie, analýzu propagácie, kritických incidentov, realizácia mystery shoppingov na podporu skvalitnenia služieb v ZPS. Príprava analýzy vonkajšieho prostredia , vonkajších faktorov, analýza zákazníkov zariadení pre seniorov, podrobnejšia analýza trhu starostlivosti o seniorov. Príprava a realizácia SWOT analýzy pri plánovaní marketingu pre zariadenia pre seniorov. Stanovenie vízie a misie, poslania ZPS, definícia úloh, vedúcich k splneniu cieľov – marketingový plán zariadení pre seniorov. Tvorba samotnej marketingovej stratégie zariadení pre seniorov.
Cieľová skupina
Riaditelia, manažéri a sociálni pracovníci Zariadení pre seniorov, Domovov sociálnych služieb, Špecializovaných zariadení a Denných stacionárov.
Hodnotenie
Organizátor

Podobné kurzy
podľa názvu a lokality