Detail kurzu

Efektívny YouTube Marketing III. - štatistika, a stratégie pre zvyšovanie sledovanosti a odberateľov a ako predávať

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Veľa ľudí vie zapnúť kameru a natočiť video. Len málokto však vie, ako dostať video na YouTube pred oči širokého publika. Pokiaľ hľadáte spôsoby, ako efektívne zvyšovať sledovanosť, počet odberateľov firemného YouTube kanála a tiež ako efektívne predávať vďaka YouTube videám, je tento kurz presne pre vás. Nahliadnite do zákulisia a získajte fungujúce postupy, ktoré využívajú kanály s miliónmi pozretí a desiatkami tisíc odberateľov. Efektívny YouTube Marketing III. je určený pre mierne pokročilých marketérov, správcov firemných YouTube kanálov, ale aj jednotlivcom, ktorí chcú zlepšiť svoje výsledky na YouTube. Na kurze sa dozviete najúčinnejšie stratégie, techniky a postupy pre zvyšovanie sledovanosti. Dozviete sa tiež, čo je najväčším magnetom na odberateľov a ako ho využívať na zvyšovanie počtu odberateľov. Dozviete sa tiež, ako môžete svoj YouTube kanál premeniť na svojho skvelého predajcu, ktorý pracuje za vás 24 hodín 7 dní v týždni a neustále prináša nových zákazníkov.

Obsah kurzu

Čo Vám prezradí YouTube Analytics a ako to skvele využiť pre dosahovanie lepších výsledkov - Akú presne sledovanosť dosahuje Váš YouTube kanál - Koľko času ľudia strávia pozeraním Vašich videí - Ako dlho ľudia v priemere pozerajú každé jedno Vaše video - Odkiaľ získavate najviac zhliadnutí - Kto sú naozaj Vaši diváci - Cez aké zariadenia ľudia najradšej pozerajú Vaše videá - Kde na internete ľudia najčastejšie pozerajú Vaše videá Ako strategicky zvyšovať sledovanosť YouTube videí - Najúčinnejšia stratégia pre zvýšenie sledovanosti – KSKO - Dôležitý rozdiel medzi Evergreen Obsahom a Tredovým Obsahom a ako ich využívať správne - Ako optimalizovať svoje videá tak, aby boli na internete čo najlepšie vyhľadateľné a viditeľné (Video SEO) - Prečo prvých 48 hodín od uverejnenia videa je extrémne dôležitých a čo je potrebné v tomto čase urobiť - Čo je pre YouTube najdôležitejšie, aby Vám Vaše videá čo najlepšie spropagoval - 2 prvky vo videu, ktoré väčšina ľudí podceňuje a pri tom hrajú najdôležitejšiu rolu v tom či ľudia na Vaše video kliknú, alebo nie - Ako účinne propagovať svoje videá na hlavnej stránke kanála - Ako účinne propagovať svoje videá technikou „Viacerí Podporujú Lídra“ - Ako účinne propagovať svoje videá technikou „Séria Videí“ - Ako využívať Zoznamy videí na zvyšovanie sledovanosti - Ako účinne propagovať svoje videá aj mimo YouTube a to napríklad na Facebooku, na vlastnom webe, na iných weboch, emailom, atď. - Ako sa dostať so svojimi videami aj na prvé priečky v Google a naplno tak zapojiť do propagácie najväčší vyhľadávač na svete - Ako recyklovať obsah a z jedného videa vytvárať viacero druhov obsahu, ktoré Vám prinesú ďalších divákov za minimálny čas - Ako speňaženie videí formou reklamy dokáže zvýšiť nie len príjem, ale aj sledovanosť - 4 akčné prvky na YouTube, vďaka ktorým dokážete efektívne zvyšovať sledovanosť - Ako využiť upútavku kanála na zvýšenie sledovanosti konkrétneho videa - Ako efektívne prepájať obsah medzi sebou a získať tak väčšiu sledovanosť - Ako vďaka spolupráci s inými kanálmi skokovo zvyšovať prísun divákov - Ako strategicky využívať Náhľadový obrázok kanála na zvyšovanie sledovanosti Ako strategicky zvyšovať počet odberateľov na YouTube - Čo je tým najväčším magnetom na odberateľov a ako to naplno využívať - Tajomstvo budovania skvelej komunity okolo Vášho produktu, služby či myšlienka a zároveň aj okolo Vášho YouTube kanálu - Ako vďaka upútavke kanálu efektívne získavať nových odberateľov - Ako vytvoriť špeciálny link pre okamžité získaniu odberu na YouTube - Ako popis videa využiť tiež na získavanie nových odberateľov - Ako vďaka správnej výzve k akcii dokážete získať viac odberateľov - Ako strategicky využívať Náhľadový obrázok kanála pre získavanie nových odberateľov - 2 akčné prvkov na YouTube, vďaka ktorým dokážete zvyšovať počet odberateľov - Ako správne využívať vodoznak vo svojich videách pre efektívne získavanie nových odberateľov - Ako vďaka spolupráci s inými kanálmi skokovo zvyšovať prísun odberateľov - Ako vďaka recyklovanému obsahu získavať odberateľov aj z iných webov Ako efektívne predávať vďaka YouTube videám - Video ako Váš tvorca dôvery - Ako zistiť ktoré video je Vašim najlepším obchodníkom a ako to čo najlepšie využiť - 3 kroky k úspešnému predaju - Ako si vytvoriť svoju cestu zákazníka so strategickým zapojením YouTube videí - Ako a kedy využívať predaj priamo z videa - Ako a kedy využívať „skrytý“ predaj - Ako efektívne predávať aj s pomocou Google AdWords - Ako efektívne využívať remarketing a teda ako zobrazovať cielenú ponuku len tým, ktorí videli Vaše videá, dali lajk, zdieľali či komentovali niektoré z Vašich videí - Aké typy platených reklám využívať pre čo najlepšie výsledky Užitočné nástroje, ktoré Vám pri strategickom budovaní Vášho kanála pomôžu - YouTube Analytics – Nástroj na meranie Vášho napredovania na YouTube - Štúdio pre autorov YouTube – aplikácia vďaka ktorej si môžete výkonnosť svojho kanála kedykoľvek pozrieť pohodlne cez svoj mobil - UTM Tracking Url Builder – Nástroj na tvorbu UTM linkov, vďaka ktorým dokážete zmerať víkonnosť - Google Analytics – Nástroj na meranie výkonnosti Vašich predajov - Camtasia – Výborný program na strihanie videa - Canva – Skvelá grafická aplikácia zdarma, vďaka ktorej grafika vo Vašom kanáli bude ako od profíka Záver - Diskusia - Aké ďalšie kroky je dobré urobiť najbližšie

Cieľová skupina

pokročilý
Hodnotenie




Organizátor