Detail kurzu

Profesionálna a efektívna asistentka

TOP CONSULT GROUP, s.r.o.

Popis kurzu

  • osvojenie si prvkov efektívnej komunikácie na pracovisku a získanie zručností pre prácu v tíme,
  • získanie zručností prekonávať bariéry v komunikácii a naučiť sa zvládať stresové a konfliktné situácie,
  • osvojenie si zásad racionálneho plánovania času a prípravy porád, vedenia telefonických rozhovorov a obchodnej korešpondencie,
  • získanie sebaistoty vo vystupovaní

Obsah kurzu

Základy komunikácie a korektného, ústretového, asertívneho správania:

  • vytváranie medziľudských vzťahov, chyby pri posudzovaní druhých, verbálna a neverbálna komunikácia,
  • prekonávanie prekážok v komunikácii – úspešnosť hovoriaceho, komunikačné chyby,
  • korektné reagovanie na kritické, agresívne a provokujúce výroky,
  • praktické riešenie problémových situácií v medziľudských vzťahoch a komunikácii.

Adekvátne spôsoby a formy telefonického kontaktu:

  • nácvik telefonických zručností,
  • bariéry telefonickej komunikácie,
  • komunikácia s telefónnym záznamníkom.

Metodika práce sekretariátu:

  • vedenie zápisov z porád,
  • vedenie domácej a zahraničnej korešpondencie podľa nových noriem STN,
  • organizácia služobných ciest, tlačových besied, spoločenských podujatí, návštev,
  • spoločenská a obchodná etiketa (oslovovanie, pozdravy, návštevy, podpisovanie dohôd, práca s vizitkami, pozvánkami, odovzdávanie darov, obliekanie),
  • časový manažment a zvládanie stresových situácií.

Cieľová skupina

Asistentky, podpora, pracovníci sekretariátu

Certifikát Osvedčenie o absolvovaní Poznámka k cene

V cene sú zahrnuté študijné materiály na tréning, občerstvenie počas tréningu, obed, osvedčenie o absolvovaní.

Hodnotenie




Organizátor