Detail kurzu
Internet marketing III. - návrh, plánovanie, efektívna tvorba a vyhodnotenie špičkových kampaní
IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.
Popis kurzu
Keď sa povie marketingová kampaň, 9 z 10-tich marketérov si predstaví akciu, ktorú pridá na web stránku, spustí cenu, pridá zľavu a hotovo. Prípadne sa vymyslí narýchlo nezmyselnosť vo forme nepútavého obrázku a spustí sa banerová reklama bez plánovania a rozumného cielenia. Toto sa opakuje niekoľkokrát do roka a hotovo. Ale je toto naozaj kampaň? Priniesla výsledky? Zopakujeme to znova? Nie. Toto nie je kampaň a vy nechcete patriť medzi tých 9 marketérov, ktorí vlastne ani nie sú marketéri.
Naučíme vás pochopiť naozajstný princíp dlhodobej a krátkodobej online kampane, ktorá musí priniesť výsledok. Vysvetlíme si, čo je to krátkodobá kampaň, ako sa plánuje, nastavuje a čo je to dlhodobá marketingová kampaň. Naučíme vás plánovať, navrhovať, ako robiť marketingové plány a kampane a spoločne sa ich naučíme merať a vyhodnocovať. Na kurze prejdeme aj teóriu multikanálovej kampane a vysvetlíme si jej princípy. Zopakujeme si kanály online marketingu a na praktickom príklade si navrhneme konkrétnu kampaň. Ďalšou témou kurzu je plánovanie marketingu na rok vopred. Povieme si, ako sa plánujú rozpočty a ako sa vyhodnocujú. Taktiež si na kurze rozoberieme možné stratégie a kurz vám prinesie aj zaručené a inšpiratívne tipy na fungujúce kampane.
Kurz Internet marketing III. je voľným pokračovaním našich iných marketingových kurzov a odporúčame ho až po absolvovaní aspoň kurzov Internet marketing I. a Google Analytics.
Obsah kurzu
Keď sa povie online kampaň - prečo musíme plánovať - Krátkodobá kampaň - dlhodobá kampaň - 10 úsmevných tipov na nezmyselné kampane alebo ako to určite nerobiť nutný online marketing použitie krátkodobých kampaní v praxi kanály online marketingu multikanálový online marketing Noví vs. Starí zákazníci alebo pre koho to celé robím moje schopnosti alebo čo musím ovládať - príprava obsahu - texty a copywrithing - grafika čo je to marketingová aktivita - názov kampane - cieľ kampane - vstupná stránka - dajte ľudom dôvod - podpora - cieľová skupina - správne kanály plánovanie marketingových aktivít - prečo je to nutné - ako vyzerá ročný plán - rozpočet a návratnosť - ročné obdobia a frekvencia - stratégia - plán na rok vopred - schválenie plánu - náklady a porovnanie - disciplína a dodržiavanie plánu - ach tá konkurencia praktická ukážka plánovania - ako navrhovať - ako priradiť rozpočet - ako plán zakresliť - ročný plán kampane a podkampane neplánovaná aktivita a reakcia kampaňou - možnosti - musím sa držať plánu - neunáhliť sa alebo keď Vás jeden deň nezahubí - ako reagovať UTM builder alebo označovanie kanálov a meranie - ako sa tvoria linky pre kanály kampane - čo je to UTM - potreba merania - tvorba URL adries - záznam do plánu - praktická tvorba označovanie URL adries v kanáloch ktoré by mali predávať - facebook príspevky - facebook reklamy - bannerová reklama praktické tipy na dobré kampane alebo dobré rady ak sme bez inšpirácie - ako má vyzerať online kampaň - výber vhodných kanálov - hotely a penzióny – sezónna akcia - e-shop s topánkami – vianočná akcia - tvorba a návrh kampane meranie a vyhodnotenie - prečo je nutnosť vyhodnotenia - Google Analytics a jeho nutnosť - rozdelenie podľa média zdroja - návratnosť investície - záverečný report - opakovanie kampane - vylúčenie kanálov do budúcna praktická časť a trénovanie nadobudnutých vedomostí diskusiaCieľová skupina
mierne pokročilýHodnotenie
Organizátor
Ďalšie termíny kurzu
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality