Detail kurzu
ONLINE - Efektívna komunikácia, riešenie konfliktov a mediácia v PRAXI
OTIDEA s.r.o.
Popis kurzu
Zlepšiť komunikáciu účastníka školenia v náročných extrémnych situáciách. Vyškoliť ho na príkladoch v niektorých komunikačných zručnostiach k lepšej prevencii a zdatnejšej kvalifikovanej argumentácii i profesionálnemu dôvodeniu v náročných dialógoch.
Mediácia predstavuje inovatívny prístup k rozpoznávaniu a riešeniu sporov mimosúdnou cestou, kde sa angažované strany aktívne stretávajú, zdieľajú svoje pohľady, potreby a obavy, pričom sa vytvára priestor pre vzájomné pochopenie a hľadanie prijateľných riešení. Rozoberieme si, ako postupovať v prípade, keď mediácia už nie je dostatočná a váš spor presiahol možnosti mimosúdneho riešenia.
Obsah kurzu
1. Komunikácia
Počúvanie a aktívne počúvanie
Techniky aktívneho počúvania
Asertivita
Princípy dobrej komunikácie
2. Konflikty a ich riešenie
Fázy vývoja konfliktu
Miera uspokojovania záujmov
Win-win stratégie
Štyri základné metódy riešenia sporov
a) Vyjednávanie
b) Facilitácia
c) Mediácia
d) Arbitrárne rozhodovanie
3. Malý (obecný) súd
Právna úprava malého súdu podľa § 5 Občianskeho zákonníka
Ozrejmenie málo využívanej právomoci samospráv
Praktické využitie malého súdu pri susedských a pracovných sporoch
4. Napádajú ma a chcem sa brániť
Občianske právo
Trestné právo
Priestupkové právo
5.
Diskusia
Cieľová skupina
určené pre každého, kto sa chce zlepšiť v profesionálnej komunikácii a naučiť sa efektívne dôvodiť i víťazne argumentovať. Vhodné pre štátny, verejný i privátny sektor.V cene je zahrnuté organizačné a technické zabezpečenie, náklady lektora, materiály pre účastníkov, online platforma
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality