Detail kurzu
Asertivita a riešenie konfliktných situácií v praxi
TOP CONSULT GROUP, s.r.o.
Popis kurzu
Ako zlepšiť komunikačné zručnosti a schopnosť presadiť sa bez narušenia medziľudských vzťahov
Naučiť sa asertívne zvládať konfliktné situácie v práci aj mimo nej
Práca s kritikou a so spätnou väzbou
Obsah kurzu
Komunikácia - základ sociálnej interakcie
- Verbálna a neverbálna komunikácia – analýza neverbálnych prejavov seba i partnera
- Bariéry v komunikácii
- Typológia komunikačných partnerov, voľba vhodnej stratégie a komunikačného štýlu
- Najčastejšie prekážky v komunikácii
Asertivita v praktickom živote
- Asertívna filozofia a asertívne práva
- Charakteristiky a rozlišovanie základných štýlov správania sa:
agresívne, manipulačné, pasívne a asertívne správanie
- Asertívne reakcie na tieto štýly správania sa
- Techniky asertívnej komunikácie
Spätná väzba
- Ako prijímať a dávať spätnú väzbu
- Vyrovnávanie sa s kritikou – konštruktívna kritika
- Asertívna argumentácia
- Ako sa ochrániť pred manipuláciou a útokmi
Riešenie konfliktných situácií
- Analýza konfliktných situácií na pracovisku
- Výukový film: Druhy konfliktov na pracovisku a ich riešenie
- Konflikt a jeho pochopenie
- Zdroje konfliktu, fázy konfliktu
- Spôsoby riešenia konfliktov
- Pochopenie vlastného - preferovaného prístupu riešenia konfliktov
- Riešenie typických situácií z praxe
Cieľová skupina
Zamestnanci, experti, špecialisti inštitúcií a firiem, ktorí by si chceli rozvinúť komunikačné zručnosti na vyššej úrovni, naučiť sa riešiť rôzne situácie asertívne, brániť sa slovnej agresivite a manipulácii.
Certifikát
Osvedčenie o absolvovaní tréningu
Poznámka k cene
V cene sú zahrnuté študijné materiály na tréning, občerstvenie počas tréningu, obed formou donášky, osvedčenie o absolvovaní.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality