Detail kurzu
Interkultúrna komunikácia so zameraním na Čínu (interne, cena za skupinu)
MV Akadémia - manažérska vzdelávacia akadémia
Popis kurzu
Ciele:
-
Pochopíte, prečo sa – aspoň z nášho pohľadu – často Číňania chovajú celkom nepochopiteľne a ako ich konaniu vlastne porozumieť;
-
Zoznámite sa s tým, akú rolu má v Číne hierarchia a ako úspešne riadiť čínskych pracovníkov (a teda aj to, ako sa chovať k vášmu dodávateľovi) ;
-
Začnete tušiť, kedy a odkiaľ sa blížia problémy (pretože Číňania Vám to sami nepovedia) ;
-
Dozviete sa 5 tipov, ako si – i bez korupcie - získáte Vašich čínskych obchodných partnerov;
-
Zlepšíte svoje schopnosti s Číňanmi vyjednávať a dozviete sa, kto to bol Sun Tzu a prečo sa
jeho vyjednávacie triky dodnes učia na všetkých čínských MBA;
-
Zistíte, ktorým 3 konverzačným témam je dobré sa v Číne vyhnúť (a ako to urobiť;
-
Poldňa teória, poldňa workshopovou formou priestor na diskusiu, otázky a odpovede
Školenie vieme realizovať v rámci celej Slovenskej republiky.
Obsah kurzu
-
Účasťou získate:
-
oboznámenie účastníkov o čínskych obchodných vzťahoch
-
odlišnosti v rámci našej kultúry a čínskej
-
osvojenie základných schopností interkulturálnej komunikácie
-
komunikácia medzi obchodnými partnermi
-
konflikty a nedorozumenia medzi kultúrami, resp. eliminovať ich
-
verbálny a neverbálny prejav
-
manažérske štýly a ich rozdiely medzi kultúrami
-
interpersonálne vzťahy, príp. rozdiely
-
akceptovateľný a neakceptovateľný prejav v rámci interkulturálnej komunikácie
-
spoznanie novej kultúry ako takej- zvyky, tradície, zaujímavosti, mentalita, predsudky,...
Cieľová skupina
Všetci, ktorí komunikujú s Čínskymi obchodnými partnermiVaša investícia do vzdelávania obsahuje: jednodňový praktický tréning na mieru, s materiálmi, pre skupinu max. 15 účastníkov. Neobsahuje cestovné či ubytovacie náklady.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality