Detail kurzu

Webinár: Elektronická schránka a práca v nej – ako jednoducho a rýchlo vytvoriť listinný rovnopis rozhodnutia (pre verejnú správu)

Akadémia vzdelávania Zvolen

Popis kurzu

ONLINE  VZDELÁVANIE

Harmonogram

09.00 – 11.00 prednáška spojená s diskusiou 

Obsah kurzu

Program

  • Proces vytvárania rozhodnutia, jeho štruktúra
  • Spôsoby autorizácie: podpis certifikátom na eID, podpis mandátnym certifikátom, autorizácia pečaťou
  • Doručovanie: do aktivovaných elektronických schránok, vytváranie listinného rovnopisu v prípade neaktivovanej schránky, doručovanie zverejnením na Centrálnej el. úradnej tabuli (CUET)
  • Právoplatnosť a vykonateľnosť rozhodnutia v el. podobe
  • Informačné systémy a registratúra v elektronickej podobe, aplikačné rozhrania a integrácie


Bonusy

Odborné poradenstvo s lektorom počas priameho prenosu formou chatu

Videozáznam z webinára na 30 dní


AKO PREBIEHA VZDELÁVANIE A PRIHLÁSENIE SA ONLINE zašleme záväzne prihláseným
Účastnícky poplatok obsahuje cenu 1-dňového školenia, organizačné náklady, pracovné materiály.

Úhradu účastníckeho poplatku je potrebné realizovať najneskôr 3 pracovné dni pred konaním školenia.
V prípade požiadavky fakturácie prosíme včas zaslať fakturačné údaje, resp. objednávku, inak platba v prospech účtu SK47 0200 0000 0031 7933 7255 VS RRMMDD v poznámke skrátený názov seminára, meno účastníka 

Cieľová skupina

Ako z pohľadu orgánu verejnej moci vytvoriť listinný rovnopis rozhodnutia v elektronickej schránke inštitúcie? Pozrite si webinár s Ing. Erikou Kusyovou, ktorá vám celý proces ukáže priamo na portáli slovensko.sk. Vysvetlí vám, akú má mať rozhodnutie štruktúru, ako ho autorizovať podpisom či pečaťou, ako ho správne doručiť do schránky aktivovanej/neaktivovanej na doručovanie, prípadne ako rozhodnutie doručiť zverejnením na Centrálnej elektronickej úradnej tabuli (CUET).

Hodnotenie




Organizátor