Detail kurzu

Prezentačné zručností a verejný prejav

TeleDom – Vzdelávacie centrum (Novitech Partner s.r.o.)

Popis kurzu

Cieľ kurzu
Naším cieľom je pomôcť účastníkom odblokovať stres a zvládnuť konfliktné situácie, aby sa mohli vyjadriť s presvedčením a presnosťou.
Účastníci sa naučia základné princípy verejného prejavu, ako sú napríklad správne dýchanie, gestikulácia a reč tela. Okrem toho sa budú učiť, ako riešiť stres pri prezentácii a ako zvládnuť konfliktné situácie s pozitívnym a profesionálnym prístupom. 
Celý tréning je zostavený tak, aby bol zábavný a interaktívny, čo umožňuje účastníkom praktizovať naučené zručnosti a prejsť si rôzne situácie, ktoré sa môžu vyskytnúť počas prezentácie. Výsledkom tohto tréningu bude, že účastník bude mať väčšie sebavedomie pri verejnom prejave a bude schopný prezentovať s presvedčením a profesionalitou. Taktiež bude schopný riešiť stresové situácie a odstrániť nevhodné zlozvyky pri vystupovaní.

Rozsah kurzu: 1 deň (8 hodín)

Materiály a sprievodné služby

  • Interaktívna práca s lektorom
  • Coffee break
  • Študijný materiál, testy, písacie potreby
  • Vydanie osvedčenia o získanom vzdelaní
  • Parkovanie

Cena kurzu s DPH

  • mála skupina (5 - 7 osôb) - 149,50€
  • veľká skupina (8 - 12 osôb) - 139,50€

Obsah kurzu

Modul 1 – Typy prezentácií a ich základná štruktúra
  • „bomba“ , úvod, jadro, záver
  • informatívna, prisviedčacia prezentácia

Modul 2 – Najčastejšie zlozvyky pri verejnom prejave a ako sa ich vyvarovať

  • výklad, tipy a triky pre účastníkov
  • pomôcky – spôsoby ako skryť nervozitu, resp. odpútať pozornosť
  • čo urobiť ak sa prezentácia uberá nesprávnym smerom

Modul 3 – Osobné vystupovanie pri verejnom prejave

  • Využívanie verbálnej, neverbálnej a vokálnej komunikácie
  • NLP – presvedčovacie vzorce
  • tipy pre optimalizáciu osobného prejavu
  • práca s časom , nácvik „ 3 minútovej prezentácie“, „ DUOSTRUKTURA“
  • osobná analýza každého účastníka na základe videozáznamu

Modul 4 – Typológia účastníkov a práca s publikom

  • rozoznávanie záujmu publika podľa neverbálnych prejavov
  • techniky na vyvolanie záujmu – ako zapájať publikum
  • zodpovedanie otázok publika

Modul 5 – Ako vyriešiť konfliktné situácie počas verejného prejavu a zvládať stres

  • metódy riešenia konfliktných situácií
  • stratégie zvládania trémy
  • relaxačné cvičenia
  • zvládanie negatívnych prejavov v publiku
  • rozbor a čítanie neverbálnych prejavov v kritických situáciách

Cieľová skupina

  • Manažéri a lídri
  • Školitelia
  • Ľudia v predaji
  • Politici
Certifikát Vydanie osvedčenia o získanom vzdelaní Poznámka k cene

Interaktívna práca s lektorom, coffee break, študijný materiál, testy, písacie potreby, parkovanie

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať