Detail kurzu
Reklama, podpora predaja a sponzoring v daniach a judikatúre
Verlag Dashöfer, s.r.o.
Popis kurzu
NOVINKA. Školenie venované daňovému pohľadu na reklamu, podporu predaja, či sponzoring.
Obsah kurzu
- definície reklamy, sponzoringu
- rizika reklamy:
- predefinícia na sponzoring
- nesprávne uzatvorená zmluva na poskytnutie reklamného priestoru
- foundrising ako neprípustná forma reklamy
- preukázanie princípu vecnosti súvislosti pri reklamných výdavkoch
- nedôveryhodne poskytnutie služieb reklamy pre DPH
- SK a CZ judikatúra
- EU judikatúra
- daňové riešenia podpory predaja
- reklamne predmety ako podpora predaja
- poskytovanie služieb reklamy bezodplatne
- poskytovanie tovarov rámci reklamy bezodplatne
Cieľová skupina
Školenie je určené ekonómom, účtovníkom, daňovým poradcom, všetkým záujemcom o danú problematiku.Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality