Detail kurzu
Psychológia obchodnej komunikácie a predaja
MEGA Education s.r.o.
Popis kurzu
„Výklad bol veľmi zrozumiteľný, s príkladmi zo života, s vysvetleniami. Lektorka bola výborne pripravená. Bol to vynikajúci kurz, odnášam si z neho veľa.“
- Osvojíte si základné prvky efektívnej obchodnej komunikácie.
- Zoznámite sa s typológiou zákazníkov (a tipmi, ako osloviť každého zákazníka).
- Naučíte sa porozumieť potrebám a očakávaniam zákazníka (psychológia obchodu).
- Spoznáte rôzne stratégie prípravy a realizácie predaja.
Obsah kurzu
- Čo má spoločné psychológia a predaj
- “JA” ako obchodník – moje silné stránky a motivácia
- Predajný proces a jeho fázy
- Zákaznícka typológia a spôsoby jej využitia pri komunikácii so zákazníkom
- Asertívne zvládanie konfliktných situácií so zákazníkmi
- Budovanie vzťahu so zákazníkom
- Obchodné rokovanie krok za krokom
- Úvodné lámanie ľadov – ako si získať dôveru a naladiť sa na zákazníka
- Identifikácia potrieb zákazníka – ako a načo sa pýtať, ako počúvať a mať kontrolu nad priebehom obchodného jednania
- Prezentácia návrhu – argumentácia a presviedčanie, princípy ľudského rozhodovania, apelovania na rácio a emócie
- Vyjednávanie a zvládanie námietok
- Najčastejšie manipulatívne techniky a tipy, ako sa im brániť
- Záver obchodného rokovania/predaja – overovanie súhlasu a získanie záväzku, “closing” techniky
- Sebareflexia a formulovanie akčného plánu rozvoja
Forma vzdelávania: interaktívny tréning
Metódy vzdelávania: praktický nácvik situácií, hranie rolí, riadená diskusia, spätná väzba
Maximálny počet účastníkov: 5 – 10
Kurz na mieru: Kurz je možné organizovať pre uzavreté skupiny kde obsah, termín a miesto sa dohodne podľa požiadaviek zákazníka. Cena bude vypočítaná na základe presnej špecifikácie objednávateľa
Cieľová skupina
predajcovia, obchodní zástupcovia, sales manažéri, key account manažéri, majitelia firiem
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality