Detail kurzu
BRATISLAVA - Manažment kvality a neustáleho zlepšovania
OTIDEA s.r.o.
Popis kurzu
Cieľom kurzu je:
Ø Zvýšiť efektívnosť riadiacej práce manažérov vďaka primeranému dôrazu na kvalitu produktov a procesov vo firme, organizácii
Ø Rozšíriť poznatky účastníkov kurzu o manažmente kvality a zvýšiť ich motiváciu pre neustále zlepšovanie procesov a produktov
Ø Pomôcť manažérom hľadať a aplikovať motivačné faktory svojich podriadených pre realizáciu vytýčených zmien
Obsah kurzu
Politiky riadenia kvality a neustáleho zlepšovania vo firme, organizácii
Základné koncepty a nástroje TQC / TQM / KAIZEN-u vo firme
Filozofia a prax zlepšovania kvality na pracoviskách (Gemba KAIZEN)
Princípy 5S a ich aplikácia v praxi
Eliminácia mrhania (MUDA) a ďalšie spôsoby znižovania nákladov
TPM - Total Productive Maintenance - zásady dobrého hospodárenia
Interné zákaznícke vzťahy a ich vplyv na kvalitu a produktivitu
Význam tímovej spolupráce pre zlepšenie kvality produktov a stability procesov
Úloha manažérov pri zabezpečovaní kvality a neustáleho zlepšovania vo firme
Základné princípy riadenia zmien, motivácia pracovníkov pre zmeny
Audity v systéme kvality a neustáleho zlepšovania
Tvorba akčných plánov zlepšenia – osobných / firemných
Cieľová skupina
určený pre stredný manažment firiem a organizácií, supervízorov, tímlídrov i vedúcich projektových tímov.
V cene je zahrnuté organizačné a technické zabezpečenie, náklady lektora, materiály pre účastníkov, občerstvenie behom celého dňa, teplé a studené nápoje, skvelá káva z kávovaru a stravný lístok na obed
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality