Detail kurzu
(1on1) Profesionálna komunikácia - efektívne oslovenie zákazníkov cez telefón
BALANCED s.r.o.
Popis kurzu
Tréningové prínosy:
Účastníci získajú nástroj, ako efektívne formulovať svoje myšlienky cez telefón. Na základe vhodnej prípravy budú vedieť viesť udržiavací alebo akvizičný rozhovor. Vytvoria si svoj vlastný štýl telefonickej argumentácie s vhodnou voľbou otázok smerujúcich k dosiahnutiu vytýčeného obchodného cieľa.
Obsah kurzu
Tematické zameranie:
- príprava telefonických rozhovorov
- pravidlá telefonického kontaktu
- analýza osobných dispozícií pre správne telefonovanie
- príprava na dôležitý telefonický rozhovor
- vzbudenie záujmu a vytvorenie správneho dojmu
- technika telefonovania a argumentácia
- telefonické dohodnutie termínu stretnutia - techniky kladenia otázok po telefóne
- voľba melódie hlasu, akcentu a správneho tempa rozhovoru
- komunikácia s problémovým obchodným partnerom – reakcia na sťažnosti
- etiketa obchodného telefonovania -úlohy, ktoré možno vybaviť telefonicky
- najčastejšie chyby pri telefonovaní – čoho sa treba vystríhať
- záznam z telefonického rozhovoru -vytvorenie vlastného efektívneho štýlu telefonovania
Cieľová skupina
Kurz je určený pre: pracovníkov zákazníckych centier, sales suport, sales rep.
Kurz je možné obsahovo upravovať pre firemných zákazníkov podľa potreby.
Forma e-learningu: 120 min. interaktívna on-line prednáška + diskusia cez platformu: zoom.us (resp. podľa preferencií zákazníka)
+účastníci zároveň získajú on-line prístup k cvičebnici
+Individuálna konzultácia Skype, Zoom.us (podľa potreby)
Kurz je možné obsahovo upravovať pre zákazníkov podľa potreby - aj individuálne.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality