Detail kurzu
LEAN Office & Digital Transformation – Zlepšovanie procesov finančných, IT a administratívnych služieb
FBE Bratislava s.r.o.
Popis kurzu
- Zážitkovou formou ukázať metódy zvyšovania efektívnosti procesov v službách so zameraním na oblasť financií, obchodných procesov, IT, telekomunikácií a ďalších služieb s prevládajúcimi „office“ procesmi.
- Prostredníctvom simulácie ukázať prínosy aplikácie metód zlepšovania procesov služieb a ich vplyv na spoluprácu s internými a externými zákazníkmi a odstraňovanie bariér medzi útvarmi firmy.
- Ukázať príležitosti na zlepšenie procesov, ktoré často zakrýva „prevádzková slepota“, a naplánovať si možnosti aplikácie v podmienkach účastníkov tréningu.
Obsah kurzu
Prečo je potrebné zefektívňovať procesy služieb? Kde sú najväčšie príležitosti?
- V čom sa líšia postupy zlepšovania procesov služieb od zlepšovania výroby?
- Simulácia práce vo firme so zameraním na procesy služieb (prvé kolo).
- Vyhodnotenie príležitostí na zlepšovanie procesov.
Mapovanie súčasného stavu a nastavenie procesov
- Mapa procesov. Meranie účinnosti procesov.
- Kvalita vykonávaných činností v projektoch a procesoch.
- Čo prináša hodnotu? Mapovanie hodnotových tokov (VSM).
Nástroje zvyšovania efektívnosti procesov
Zoštíhlenie existujúcich procesov, odstránenie plytvaní (druhé kolo simulácie)
- Plytvania v procesoch služieb.
- Analýza: ktoré procesy pridávajú hodnotu. Analýza a eliminácia strát v procesoch.
- Efektivita procesov a jej meranie. Návrh budúceho stavu bez plytvaní.
- Organizácia pracoviska. Vizualizácia.
- Nastavenie procesov vychádzajúce z mapy budúceho stavu.
Záver a aplikácia v procesoch účastníkov tréningu
- Zhrnutie „best practices“ pre oblasť procesov služieb.
- Plán zlepšovania v okruhu pôsobnosti účastníkov tréningu.
Cieľová skupina
Certifikát
Certifikát o absolvovaní kurzu.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality