Detail kurzu
Tréning asertivity a efektívnej komunikácie
ISOQAR SK s.r.o.
Popis kurzu
Cieľom kurzu je naučiť základom efektívneho jednania. Tréning pomáha účastníkom riešiť konfliktné situácie, ktorým sú denne vystavení v styku s klientmi a spolupracovníkmi.
Kurz je intenzívny, interaktívny, s precvičovaním modelových situácií. Pri tréningu sa využíva videokamera, výcvikové videofilmy a tréningové postupy, ktoré sú overené skúsenosťami v krajinách Európskej únie.
Obsah kurzu
1. deň
- dôvera a sebadôvera – prečo je dôležité pozitívne myslieť
- asertívne práva – asertivita a ľudská dôstojnosť
- ako vnímame iných ľudí a ako iní vnímajú nás
- aktívne počúvanie – umenie načúvať
- modelové situácie – dialógy – nácvik
- asertívne techniky
2. deň
- komunikačné bariéry
- hladká komunikácia
- efektívna komunikácia, úspech a osobná spokojnosť
- zvládanie konfliktných a záťažových situácií (reklamácie, – neoprávnené, nesplniteľné požiadavky)
- jednanie s obtiažnym kolegom, klientom, obchodným partnerom, zákazníkom
Cieľová skupina
Kurz je určený vedúcim pracovníkom, manažérom, obchodníkom, predajcom a všetkým tým, ktorí pracujú s ľuďmi.
Certifikát
Osvedčenie o úspešnom absolvovaní, bez obmedzenia platnosti.
Poznámka k cene
V cene je zahrnuté : študijné materiály, občerstvenie, obed