Detail kurzu

Tréning asertivity a efektívnej komunikácie

ISOQAR SK s.r.o.

Popis kurzu

Cieľom kurzu je naučiť základom efektívneho jednania. Tréning pomáha účastníkom riešiť konfliktné situácie, ktorým sú denne vystavení v styku s klientmi a spolupracovníkmi.

Kurz je intenzívny, interaktívny, s precvičovaním modelových situácií. Pri tréningu sa využíva videokamera, výcvikové videofilmy a tréningové postupy, ktoré sú overené skúsenosťami v krajinách Európskej únie.

Obsah kurzu

1. deň

  • dôvera a sebadôvera – prečo je dôležité pozitívne myslieť
  • asertívne práva – asertivita a ľudská dôstojnosť
  • ako vnímame iných ľudí a ako iní vnímajú nás
  • aktívne počúvanie – umenie načúvať
  • modelové situácie – dialógy – nácvik
  • asertívne techniky

2. deň

  • komunikačné bariéry
  • hladká komunikácia
  • efektívna komunikácia, úspech a osobná spokojnosť
  • zvládanie konfliktných a záťažových situácií (reklamácie, – neoprávnené, nesplniteľné požiadavky)
  • jednanie s obtiažnym kolegom, klientom, obchodným partnerom, zákazníkom

Cieľová skupina

Kurz je určený vedúcim pracovníkom, manažérom, obchodníkom, predajcom a všetkým tým, ktorí pracujú s ľuďmi.

Certifikát Osvedčenie o úspešnom absolvovaní, bez obmedzenia platnosti. Poznámka k cene

V cene je zahrnuté : študijné materiály, občerstvenie, obed

Hodnotenie




Organizátor