Detail kurzu
ONLINE - Ako zlepšiť komunikáciu a spoluprácu v tíme
OTIDEA s.r.o.
Popis kurzu
Niektorí manažéri si vybudujú svoj tím od nuly, iní tím získajú od svojho predchodcu a s postupom času do neho prijímajú, alebo z neho prepúšťajú ľudí.
Aj v pôvodne zohranom tíme sa niekedy začnú hromadiť problémy. Ľudia sa medzi sebou začnú hádať, alebo sa navzájom ignorovať a pracovné výsledky tímu začnú upadať.
Obsah kurzu
Týchto 5 príčin spôsobuje zhoršenie komunikácie a spolupráce v tíme:
1. Osobnostné odlišnosti jednotlivých členov tímu.
2. Neznalosť prekážok tímovej spolupráce
3. Rozdiely v iniciatíve jednotlivých členov tímu
4. Neznalosť dávania konštruktívnej spätnej väzby medzi členmi tímu
5. Neefektívne porady
Na tomto školení vás zoznámime s nástrojmi na prekonanie uvedených prekážok efektívnej komunikácie a spolupráce.
- Naučíte sa ako „prečítať“ osobnosť iného človeka a ako prispôsobiť svoju komunikáciu k jeho typu osobnosti.
- Zoznámite sa s piatimi prekážkami tímovej spolupráce a ako ich prekonať.
- Zoznámite sa s piatimi typmi iniciatívy zamestnancov a ako prispôsobiť svoju komunikáciu k jednotlivým typom.
- Naučíte sa, ako zefektívniť vaše porady.
- Vytvoríte si mini Akčný plán na zlepšenie tímovej komunikácie a spolupráce.
Cieľová skupina
všetci, ktorí pracujú v tíme
v cene je zahrnuté organizačné a technické zabezpečenie, online platforma
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality