Detail kurzu

ONLINE - Ako zlepšiť komunikáciu a spoluprácu v tíme

OTIDEA s.r.o.

Popis kurzu

Niektorí manažéri si vybudujú svoj tím od nuly, iní tím získajú od svojho predchodcu a s postupom času do neho prijímajú, alebo z neho prepúšťajú ľudí.

Aj v pôvodne zohranom tíme sa niekedy začnú hromadiť problémy. Ľudia sa medzi sebou začnú hádať, alebo sa navzájom ignorovať a pracovné výsledky tímu začnú upadať.

Obsah kurzu

Týchto 5 príčin spôsobuje zhoršenie komunikácie a spolupráce v tíme:

 

1. Osobnostné odlišnosti jednotlivých členov tímu.

2. Neznalosť prekážok tímovej spolupráce

3. Rozdiely v iniciatíve jednotlivých členov tímu

4. Neznalosť dávania konštruktívnej spätnej väzby medzi členmi tímu

5. Neefektívne porady

 

Na tomto školení vás zoznámime s nástrojmi na prekonanie uvedených prekážok efektívnej komunikácie a spolupráce.

 - Naučíte sa ako „prečítať“ osobnosť iného človeka a ako prispôsobiť svoju komunikáciu k jeho typu osobnosti.

- Zoznámite sa s piatimi prekážkami tímovej spolupráce a ako ich prekonať.

- Zoznámite sa s piatimi typmi iniciatívy zamestnancov a ako prispôsobiť svoju komunikáciu k jednotlivým typom.

- Naučíte sa, ako zefektívniť vaše porady.

- Vytvoríte si mini Akčný plán na zlepšenie tímovej komunikácie a spolupráce.

Cieľová skupina

všetci, ktorí pracujú v tíme

Certifikát Potvrdenie účasti na seminári Poznámka k cene

v cene je zahrnuté organizačné a technické zabezpečenie, online platforma

Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať