Detail kurzu
Práva spotrebiteľa (Postup pri uzatváraní zmluvy a informačné povinnosti voči spotrebiteľovi pri uzatváraní zmluvy, reklamačný proces)
BPM Slovakia, s.r.o.
Popis kurzu
Srdečne Vás pozývame na dvojdňový online kurz o ochrane práv spotrebiteľa, ktorý sa uskutoční online naživo. Dozviete sa na ňom ako postupovať pri uzatváraní zmlúv s klientom, aké informačné povinnosti voči spotrebiteľovi je pri uzatváraní zmlúv nutné dodržať a ako pristupovať k zákazníkom (podnikateľom a spotrebiteľom) pri riešení reklamácií.
Na to, aby ste sa ho mohli zúčastniť z pohodlia Vášho domova alebo kancelárie budete potrebovať internetové pripojenie a počítač. Začíname o 9:30 hod. Plánované ukončenie kurzu je o 14:30 hod. počas obidvoch dní.
Odborné podujatie vedie skúsený lektor a kvalifikovaný odborník z praxe, formou interaktívnej spolupráce s účastníkmi so zameraním na ich konkrétne potreby a požiadavky.
Každý
účastník svojou účasťou na live prednáške získa pracovné materiály
(prezentáciu) a tiež online prístup k videozáznamu zo školenia.
Organizačné a prístupové informácie do našej školiacej miestnosti Vám
zašleme 24 hodín pred začatím podujatia.
Obsah kurzu
OBSAH
a) Dojednávanie zmluvy so spotrebiteľom
- spôsoby uzatvárania zmlúv a ich praktické otázky
- vzťah Občianskeho a Obchodného zákonníka v prípade zmlúv
- náležitosti zmluvy a informačné povinnosti voči spotrebiteľovi
b) Špecifikácia diela
- spôsoby dojednania predmetu zákazky
- nevyhnutný rozsah špecikácie diela a aplikačné problémy
- prílohy k zmluve a ich záväznosť
c) Nároky zo zodpovednosti za vady
- vzťah Občianskeho a Obchodného zákonníka pri zodpovednosti za vady
- vzťah medzi zodpovednosťou za vady a zodpovednosťou za škodu
- všeobecné predpoklady zodpovednosti za vady
d) Pojem vada
- dielo a pojem zhotovená vec na zákazku
- druhy vád podľa právnej úpravy Občianskeho a Obchodného zákonníka
- všeobecné a vymienené vlastnosti veci
- záruka za akosť
e) Nároky zo zodpovednosti za vady
- podstatné a nepodstatné porušenie zmluvy
- nároky zo zodpovednosti za vady
- osobitosti reklamačného procesu v prípade spotrebiteľov
- premlčacie doby jednotlivých nárokov a ich plynutie
Čo sa na seminári najviac páčilo (z Vašich dotazníkov):
" pripravenosť školiteľa, jeho odborná úroveň, vrátane poskytnutého materiálu, ktorý bol výbornou pomôckou pre ďalšiu prax. Bola som milo pripravená školením ako takým, ako aj organizáciou - obe časti považujem za nadštandardné"
"spôsob prezentácie, odprezentované tie najpodstatnejšie a zaujímavé informácie odbornosť prednášajúceho, viac zamerané prakticky ako teoreticky, personál, priestory"
"osobitne by som vyzdvihol kvalifikovanosť lektora, kvalitu spracovania prezentácie a jej prehľadnosť"
"organizačné zabezpečenie a starostlivosť o účastníkov seminára"
"logické členenie prezentácie"
"aktuálnosť, lektor"
"prístup personálu + otvorenosť a príjemnosť prednášky"
"lektor a vysoká odbornosť"
Cieľová skupina
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality