Detail kurzu
Ako chápať podnikový nákup? (workshop pre nenákupcov)
MV Akadémia - manažérska vzdelávacia akadémia
Popis kurzu
Prínos tréningu:
- Získate poznatky a vedomosti a zručnosti z oblasti riadeného nákupu a investícií
- Naučíte sa metódy a postupy, ako sa pripraviť na vyjednávanie s dodávateľom a hodnotiť ho
- Osvojíte si techniky budovania vzťahu s dodávateľom aj pri využívaní elektronických aukcií
Obsah kurzu
Obsah tréningu:
- nákup ako moderná tvorba zisku
- osobnosť nákupcu – ako ho pochopiť a ako s ním komunikovať?
- etika nákupu v zdravom podnikateľskom prostredí a prostredí verejného obstarávania
- plánovanie a nákupné procesy
- analýzy, metodiky, hodnotenie dodávateľov, nákupný procurement, TCO model pri nákupe (Total Cost of Ownership)
- elektronické aukcie – e-technológie, e-procurement,
- prenos rizík na dodávateľa
- príklady z praxe
Cieľová skupina
Tréning je určený pre: manažérov nenákupcov, ktorí pri obstarávaní spolupracujú s nákupným oddelením