Detail kurzu

Emocionálna inteligencia v manažmente a obchode

BPM Slovakia, s.r.o.

Popis kurzu

Vo väčšine profesií, zvlášť takých, kde je stretávanie sa a práca s ľuďmi na dennom poriadku, je potrebné, okrem odborných kvalít a inteligencie, mať aj vysoký stupeň empatie. 

Preto je schopnosť vnímať a rozpoznať vlastné a cudzie pocity a vhodne ich použiť vo svojom myslení a konaní nevyhnutná nie len na efektívne manažovanie osobných vzťahov, ale aj na lepšie riadenie a motiváciu ľudí a uzatváranie obchodov.

Podľa súčasných vedeckých záverov je emocionálna inteligencia dokonca dôležitejšia pre samotný život a jeho kvalitu ako IQ inteligencie.

Na školení si účastníci zdokonalia svoje komunikačné schopnosti vyjadriť emócie jasným a bezpečným spôsobom, prakticky sa zapoja do cvičení, prostredníctvom ktorých sa naučia ako používať svoje vlastné pocity, pocity druhých a empatiu k zlepšeniu vzťahov nielen k blízkym doma a kolegom na pracovisku, ale predovšetkým k sebauvedomovaniu si vlastných silných stránok a hodnôt.

Obsah kurzu

Na školení sa dozviete:

- Čo je to emocionálna inteligencia, aké sú jej nástroje a aký je rozdiel medzi IQ a EQ. 

- Prečo je dôležité vedieť rozpoznať a regulovať vlastné emócie.

- Ako a prečo rozvíjať svoje zručnosti naslúchanie druhým a empatiu za účelom ich lepšieho pochopenia okolia.

- Ako rozvíjať nástroje emocionálne inteligencie aby sme dokázali motivovať seba a druhých.

- Ako využívať zručnosti EQ na redukciu stresu a zvládanie záťaže.

- Aké role zohrávajú naše emócie v manažmente a obchodovaní a ako v nich eticky nástroje EQ využiť.


Obsah:

1. Úvod do Emocionálnej Inteligencie (EQ):
  • - Definícia a význam emocionálnej inteligencie v kontexte manažmentu a obchodu.
  • - Rozdiely medzi tradičnými manažérskymi zručnosťami a EQ vodcovstvom.
2. Zložky EQ:
  • - Sebauvedomenie - spôsoby sebapoznania, identifikácia silných stránok a oblastí rozvoja EQ.
  • - Sebaregulácia - ako spracovať vlastné emócie a zvládnuť emočne náročné situácie.
  • - Motivácia a sebamotivácia - ako dosahovať ciele.
  • - Empatia a jej prejavy na pracovisku a v obchodných vzťahoch
  • - Sociálne zručnosti
3. Vplyv EQ na manažment a vodcovstvo:
  • - Ako EQ ovplyvňuje rozhodovanie, vedenie tímu a riešenie konfliktov.
  • - Využitie emocionálnej inteligencie pri vedení a motivovaní tímu a budovaní pozitívnej firemnej kultúry.
4. EQ v obchode:
  • - Ako EQ ovplyvňuje obchodné rozhovory, riešenie námietok a budovanie vzťahov so zákazníkmi.
  • - Využitie emocionálnej inteligencie pri obchodných vyjednávaniach.
5. Rozvoj EQ:
  • - Spôsoby a stratégie na rozvoj EQ.


Cieľová skupina

Online kurz je vhodný zvlášť pre:  zamestnancov, členov tímov, manažérov všetkých úrovní riadenia, tímlídrov, pracovníkov HR, obchodníkov.


Najviac si zo stretnutia odnesú tí, ktorí nechcú len počúvať, pretože nejde len o prednášku. Online kurz  je vedený interaktívnym spôsobom. Budeme sa veľa rozprávať a spoločne, aj individuálne, riešiť rôzne úlohy a cvičenia. Pracujeme v uzatvorených skupinách, čo znamená, že z podujatia sa nezhotovuje záznam a nesprístupňuje sa verejnosti.

 

Certifikát Absolvovaním tréningu získa každý účastník certifikát, ktorý vydáva spoločnosť BPM Slovakia s.r.o., ihneď po ukončení na mieste konania tréningu.
Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať