Detail kurzu
Google Analytics pre začiatočníkov
Pricemania Academy
Popis kurzu
PREČO BY STE SA MALI WORKSHOPU ZÚČASTNIŤ:
V jednoduchosti povedané, čo nemeriate, neviete ani vylepšiť. Google Analytics zaznamenáva, ako sa správajú návštevníci na sídle, napr.:
- aké stránky si prezerajú užívatelia, ktorí nakoniec spravili objednávku,
- aké kľúčové slová vyhľadávali v internom vyhľadávaní sídla užívatelia, ktorí kúpili produkt XY,
- aké atribúty vo filtroch používajú návštevníci pri vyhľadávaní a porovnávaní produktov,
- ktoré platené kampane prinášajú najviac budúcich zákazníkov a ktoré kampane dosahujú najvyššiu návratnosť investícií,
- a omnoho viac.
Tieto informácie viete pri dodržiavaní správnych postupov pretaviť do konkrétnych návrhov a odporúčaní, ako veci na sídle (a platené kampane, newslettre, ...) vylepšiť a získať vyššie tržby. Ak sa chcete naučiť základné princípy ako vyhodnocovať reporty z Google Analytics a na ich základe robiť správne rozhodnutia, tento workshop je určený práve vám.
PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ:
- majiteľov, marketérov, obchodných riaditeľov a projektových manažérov e-shopov a iných online projektov
- majiteľov a marketérov firiem, pre ktorých je web významnou súčasťou marketingovej komunikácie
- profesionálov z PR, reklamných a mediálnych agentúr
- kohokoľvek, koho zaujíma webová analytika
Obsah kurzu
ČO SA NA WORKSHOPE NAUČÍTE:
- oboznámite sa so základmi a princípmi webovej analytiky a práce s nástrojom Google Analytics,
- naučíte sa, čo jednotlivé štatistiky znamenajú, čo vyhodnocujú a ako sa dajú pretaviť do konkrétnych odporúčaní a vylepšení,
- podrobnejšie sa oboznámite s konkrétnymi optimalizačnými postupmi pri vyhodnocovaní zdrojov návštevnosti s dôrazom na platené zdroje návštev (napr. PPC reklama cez Google AdWords, Etarget a Facebook),
- dozviete sa, ako rozumne využiť informácie, cez aké zdroje návštevnosti a kľúčové slová prichádzajú návštevníci na vaše sídlo, čo vyhľadávajú cez interné vyhľadávanie na sídle a ako to všetko súvisí s objednávkami,
- povieme vám, ako vyhodnocovať situácie, kedy k získaniu objednávky prispelo viac zdrojov návštevnosti a ako do všetkého zapadá klasický nákupný proces užívateľov (rozpoznanie potreby -> zbieranie informácií -> zvažovanie alternatív -> rozhodnutie a nákup),
- ukážeme si, ako správne zvoliť KPI (Key Performance Indicators – kľúčové indikátory úspešnosti),
- ukážeme vám aj niekoľko príkladov z reálneho života, ktoré môžete okamžite aplikovať,
- mnoho ďalších užitočných vecí.
KTORÉ VÝRAZY / NÁSTROJE SA NAUČÍTE?
KPI, bounce rate, ROI, CPA, CPC, RPC, conversion rate, multi-chanelfunnels, user engagement
Hodnotenie
Organizátor

Podobné kurzy
podľa názvu a lokality