Detail kurzu
Merchandising
Artcomm, s.r.o.
Popis kurzu
Cieľom tréningu je naučiť účastníkov rozpoznať výhody správneho vystavenia produktov, čo významne ovplyvňuje predaj, vysvetliť, kto je zákazník a kto nakupujúci , vysvetliť, ako merchandising vplýva na impulzívne nakupovanie. Absolventi budú poznať význam merchandisingu v predaji, budú vedieť ako vystavenie tovaru vplýva na nákupné správanie. Budú poznať hlavné zásady a zákonitosti pri uložení tovaru na predajnom mieste. Absolventi sa budú vedieť uplatniť v obchodných a odbytových oddeleniach výrobných a nevýrobných spoločností ako predajcovia, obchodníci a obchodný manažéri.
Obsah kurzu
- Kto je nakupujúci?
- Kto je spotrebiteľ?
- Čo je to vlastne merchandising?
- Predajňa, pohyb v nej a vyloženie tovaru očami zákazníka.
- Čo je to kanibalizácia v merchandisingu?
- Paralýza rozhodovania
- Rôzne uhly pohľadov na merchandising (personál, obchodný zástupca, zákazník)
- Rozhodovanie pri nákupe – 6 naj
- Ako sa nakupujúci rozhoduje?
- Otvorené pravdy na tému merchandising
- Trendy merchandisingu vo svete
- Ciele v merchandisingu – prečo ich používať?
- Vizualizácia cieľov
Cieľová skupina
Key account manager (KAM), sales manager, area sales manager, obchodní zástupcovia, nákupcovia,pracovníci obchodných a odbytových oddelení vo výrobnej a nevýrobnej sfére.
Cena zahŕňa materiály zo školenia v elektronickej forme. Kurz sa organizuje pri účasti minimálne 5 záujemcov.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality