Detail kurzu

Google Analytics 4 a Tag Manager II. - vlastné prehľady, elektronický obchod, meranie udalostí a konverzií pre pokročilých

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Universal Analytics, alebo ak chcete „UÁčka“, sú dnes už v podstate mŕtve. Štatistku web stránky a  správanie používateľov treba dnes merať ich nástupcom, pomocou Google Analytics 4 (označovaným aj ako GA4). Prečo? Ako hovorí výklad Google – Analytics 4 nie sú určené na zobrazovanie hotových reportov ako ste boli zvyknutí v minulosti, ich cieľom je zbieranie dát a vašich udalostí. Z nich je možné následne zostaviť si práve tie prehľady, ktoré vám vyhovujú. A presne o zostavovaní štatistických prehľadov je tento kurz – o personalizácii svojich Google Analytics 4. Aby ste z nich vyčítali presne to, čo potrebujete. V nových Google Analytikách nečakajte kopec prehľadov. Také boli UA. S Google Anaytics 4 získate lepšie, sofistikovanejšie výsledky, a viac. Na to však musíte nastaviť dokonalú spoluprácu medzi Google Tag Managerom a Analytikami verzie 4. Aj o nastavovaní spolupráce a práci so získanými údajmi je tento kurz. Naučíme sa čo sú udalosti a ako ich správne konfigurovať, ukážeme si ako nastaviť sledovanie všetkých dôležitých údajov pre váš elektronický obchod. Zistíte tiež, kde hľadať a ako si vytvárať tie prehľady, ktoré budete pri analýze webu potrebovať. Na tomto kurze si prakticky nastavíme meranie udalostí elektronického obchodu pre platformu WordPress Woocommerce. Tento postup budete mať prakticky spracovaný aj do videonávodu, ku ktorému dostane prístup každý z účastníkov kurzu. Aby ste sa mohli k nemu v prípade potreby vrátiť. Kurz je určený predovšetkým pre tých, ktorí už Google Analytics 4 majú aktivovaný a sledujú v ňom základné štatistiky. Ideálne je mať vedomosti na úrovni predchádzajúceho kurzu Google Analytics. Preberieme si ako tvoriť pokročilé udalosti a meniť ich na konverzie, budeme pracovať s dátovou vrstvou a s dátami elektronického obchodu, ktoré následne nastavíme aj s hodnotami do Google Ads. Budeme tvoriť vlastné prehľady, publiká a segmenty a tvoriť si vlastnú zbierku prehľadov. Spravíme si aj prehľad metrík a dimenzií a pozrieme sa spoločne na sekciu speňažovanie, kde budeme sledovať výnosnosť elektronického obchodu. Na kurze sa budeme venovať aj prechodu z Google Analytics UA na GA4 - štvorku a riešiť chýbajúce prehľady. Tie prehľady, na ktoré sme boli zvyknutí v UA, si dotvoríme.
Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať