Detail kurzu

Prechodový Kurz Google Adwords - novinky a rozdiely v novej verzii a nové funkcionality vo vyhľadávacej a obsahovej sieti

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Google Adwords je bezpochyby jeden z najefektívnejších nástrojov na nasadzovanie a správu reklám nielen vo vyhľadávači, ale aj v obsahovej – reklamnej sieti. Koncom roka 2017 prešiel sľubovaným redesignom / v7sledok je nové používateľské rozhranie. Pre niekoho, kto s Adwordsom pracoval denne, to môže znamenať problém, pretože staré zvyky a pohľad na nové prostredie mu nemusí vyhovovať. To, že je prostredie iné, je pravda, ale aj to, že je lepšie, efektívnejšie, rýchlejšie a prináša zmeny, na ktoré sme dlho čakali. Netrápte sa dlhé hodiny a dni sami, neštudujte, negúglite po fórach a nezmyselných blogoch agentúr, ktoré sa vás snažia presvedčiť, aby ste sa zverili do ich rúk. Naše nové prechodové školenie je určené pre tých, ktorý sa chcú pod dozorom lektora za pár hodín zoznámiť s novým dizajnom a spoločne privítať nové a efektívne zmeny. Tento kurz nie je určený pre začiatočníkov a nezameriava sa na tvorbu kampaní, ale prechádza a vysvetľuje zmeny - úpravy a novinky v programe Google AdWords. Samozrejme, praktické typy a rady od lektora sú ako sekundárna téma, ale hlavný prínos školenia je objaviť “stratené” tlačidlá, ktoré ste ešte pred pár týždňami používali. Školením vás bude sprevádzať lektor Peťo Hecht, ktorý pripravil aj prezentáciu. Školenie a prednáška je na 3 hodiny + hodinka je určená na voľnú diskusiu ohľadom otázok ku AdWords alebo - ako je v jeho prípade už bežné - zodpovie akékoľvek otázky od problematiky web stránok až po stratégie v marketingu.

Obsah kurzu

Ako sa dá prihlásiť do Adwords a ich používateľské prostredia - Webová aplikácia - Mobilná aplikácia - Desktopová aplikácia - Používateľ vs. Agentúra a účet MKC možnosti a nástroje Adwords - plánovač kľúčových slov - diagnostika a ukážka - zdieľaná knižnica - hromadné akcie - prístup na Google Analytics - fakturácia a platby - aktivita kampane a denné výdavky - faktúry publikum a nové možnosti zdieľaný rozpočet úvodná obrazovka a jej zmeny - nový pohľad na pracovné prostredie - z horizontálnej lišty do vertikálu - rozdelenie kampaní - vyhľadávanie v kampaniach - skupiny kampaní – novinka - súhrn a jeho nastavenie – novinka - graf - rozsah dátumov - rozsah dátumov spolu - porovnávanie dát – novinka - ako pridať niečo nové Nový pohľad na vyhľadávaciu kampaň a jej možnosti - ako zmenili reklamné skupiny - ako zmenili kľúčové slová - ako zmenili reklamy - nová práca s rozšíreniami – konečne - nové rozšírenie o ponuku - paráda - vstupné stránky - časový rozvrh - zariadenia - oblasti - nastavenie kampane pod jednou strechou - publiká a remarketing vo vyhľadávacej sieti Nový pohľad na kľúčové slová - nová tabuľka a jej úprava - nové stĺpce - skóre kvality - porovnávanie a dopad na kľúčové slová - segmentácia kľúčových slov - vylučujúce výrazy - štatistika aukcie - hľadané výrazy - demografická štatistika tvorba novej vyhľadávacej kampane – ukážka v praxi a čo sa zmenilo obsahová kampaň - ako sa zmenila obsahová kampaň - kľúčové slová - publiká a remarketing - demografia - témy - umiestnenia - nastavenia - oblasti výkonnosti - ako sa zmenili reklamy a aké reklamy môžem pridávať - dynamické reklamy tvorba novej obsahovej kampane – ukážka v praxi a čo sa zmenilo tvorba kampane pre Gmail ako sa vrátiť ku starej verzii Google Adwords podrobný a oficiálny prehľad funkcií ktoré ešte v novej nie sú k dispozícii aktualizovaná webová stránka venovaná zmenám odborná diskusia

Cieľová skupina

pokročilý
Hodnotenie




Organizátor