Detail kurzu

Google Ads III. - úspešná reklama v obsahovej sieti, bannery, cielenie a video reklama na Youtube

IT LEARNING SLOVAKIA, s.r.o.

Popis kurzu

Chcete ponúknuť produkty alebo služby na internete formou reklamných bannerov? Chcete sa zobrazovať krížom krážom aj pre záujemcov, ktorí vás a váš produkt alebo službu nehľadali? Chcete byť aktívny a prilákať na svoje web stránky nových návštevníkov? Chcete za pár eur dosiahnuť tisíce prezretí reklamy a zohnať nových návštevníkov? Tak potom ste tu správne. Tento kurz vás naučí pracovať s najväčšou reklamnou sieťou sveta a už zajtra môžete vyskakovať vo forme bannera alebo reklamy na Youtube presne pre tých ľudí – ktorí o váš produkt alebo službu určite prejavia záujem. Kašlite na tlačenú reklamu, je čas nechať papier úradníkom a nabehnúť naozaj za pár korún do online sveta, pretože 10 000 vzhliadnutí vašej reklamy, ktorú si spravíte aj sami po kurze vás bude stáť cez Google Ads rádovo do 10 euro, jeden klik bude stáť pár centov a od 0,01 centa si nakúpite video reklamu na Youtube. A navyše – môžete si vybrať presne toho, koho chcete osloviť. Na tomto kurze sa naučíme všetko od základov, až po pokročilé možnosti reklamnej siete Google Ads a ukážeme si aj základy Youtube reklamy. Reklamná sieť spoločnosti Google - Google Ads je vlastne celý internet. Či chceme alebo nie, Google nás za posledné roky zahltil svojou reklamnou sieťou. Reklamy na našich obľúbených web stránkach, magazínoch, ale aj vo videách na Youtube, či pred nimi a v neposlednom rade reklamy v mobilných aplikáciách v našich telefónoch, ktoré denné používame. Na druhú stranu nám dal ale Google mocný nástoj - Google Ads, prostredníctvom ktorého vie sprostredkovať grafickú reklamu alebo video reklamu na základe cielenia na skoro každú stránku, Youtube, či appku. Google Ads III. - úspešná reklama v obsahovej sieti, bannery, cielenie a video reklama na Youtube je pokračovaním predchádzajúcich kurzov na Google Ads - PPC reklamy (začiatočníci a pokročilí). Tento kurz je konkrétne zameraný iba na reklamu a nasadzovanie reklamy do reklamnej siete - reklamné bannery a video reklama - billboardy internetu a re-marketing. Pre absolvovanie kurzu sú nutné základy Google Ads, ideálne kurz Google Ads I. V minulosti bola súčasťou tohto kurzu aj remarketingová sieť, avšak pre jej zmeny a možnosti sa na túto tému vytvoril samostatný kurz.

Obsah kurzu

- PPC sieť Google Adwords - možnosti reklamy - reklamné siete a ich rozdiely - základná cenotvorba - konkurencia a správne plánovanie - Základy tvorenia úspešnej reklamy - aké reklamy sa ľudom páčia - formát reklamy - druhy reklamy - rozdiely textov v reklamnej a zobrazovacej sieti - Tvorba a príprava grafických bannerov - formáty a veľkosti - flash - html5 - grafická reklama - tvorba grafických bannerov - statické bannery - animované bannery - textová reklama - Reklamné modely alebo čo z pohľadu marketingu bude správne - model ADAM a AIDA - čo sa kedy hodí - cieľová skupina - výber vhodnej reklamy - Tvoríme vlastné bannery - základom je nápad - Google Webdesigner - jednoduchý on-line kresliaci nástroj na tvorbu bannerov - Adobe Photoshop - navrhovací nástroj priamo v Adwords - automatické grafické reklamy podľa predlohy - Google Webdesiner - základy programu - jednoduché časovanie - jednoduchá animácia - Cielenie - komu sa bude reklama zobrazovať - správny výber cielenia - kľúčové slová a ich výber - téma webstránky - záujem cieľovej skupiny - remarketingové zoznamy - umiestnenie - ostatné - vek, pohlavie, stav ... - Pridávame reklamu do systému - výber reklamnej siete - nastavenie cieľov - povedomie - ovplyvňovanie - akcia - cenotvorba - jazyk a región - plánovanie reklamy - zariadenia - cena za klik - skóre kvality - cieľová adresa - Inzeráty - vkladanie inzerátov - počet inzerátov - formát inzerátov - Správa reklamy - videnia - miera prekliku - cena - Štatistika a analýza - dimenzie - prezretia - ľudia - segmetnácia - Rozšírenie reklám - rozšírenie o telefónne číslo - Google + - skupina ďalších odkazov - Remarketing - čo sú to remarketingové kampane - pridávanie remarketingovej značky - remarketingové zoznamy - prehľad a nastavenie vlastných zoznamov - rozdiel medzi bežnou a remarketingovou kampaňou - spájanie kampaní - nasadzovanie remarketingovej kampane - ciele a konverzie - Diskusia a praktické cvičenia

Cieľová skupina

mierne pokročilý
Hodnotenie




Organizátor



Ďalšie termíny kurzu
Termín Cena Miesto konania Zarezervovať