Detail kurzu
Profesionálny controlling
MENTIS s.r.o.
Popis kurzu
Online školenie Profesionálny controlling je najkomplexnejšie vzdelávanie controllingu u nás. Školenie vychádza z 30 ročných praktických skúseností lektorov pri zavádzaní controllignu vo firmách. Cieľom online školenia je komplexné vzdelávanie pre záujemcov o controlling vo firme. Naším cieľom je, aby účastníci školenia po jeho absolvovaní poznali základné princípy efektívneho riadenia firmy, finančné pojmy, orientovali sa v účtovných výkazoch a využívali získané finančné a ekonomické informácie v praxi.
Obsah kurzu
A/ MODUL: Profesionálny controllér
- Základné predpoklady pre zavedenie a fungovanie controllingu v firme – tvorba modelu controllingu v podniku.
- Informačné zdroje pre controlling, ich analýzy a použitie.
- Tvorba systému nákladového controllingu a nákladové analýzy.
- Tvorba kalkulačného systému a postupy kalkulácie.
- Finančná analýza a interpretácia výsledkov finančnej analýzy.
- Finančné plánovanie a tvorba efektívneho finančného plánu.
- Finančné zdravie podniku, tvorba a hodnotenie finančných cieľov podľa KPIs.
- Predikcia výsledkov, rating a bonitné modely vo finančnom riadení.
- Riadenie a projektovanie cash flow.
- Rozpočtovníctvo a tvorba rozpočtu podniku.
- Manažérska výsledovka, reporting a dashboardy v controllingu.
Cena za modul A- 4 dni: 955,20 Eur s DPH (796,- Eur bez DPH)
B/ MODUL - Profesionálny projektový
controllér
- Projektový controlling, tvorba projektov a inovačné rady.
- Štúdia uskutočniteľnosti . Feasibility Studie
- Statické a dynamické hodnotenie investícií.
- Metóda CVA (Cost Volume Profit).
- Metóda CBA (Cost Benefits Analysis).
- Projektovanie metódou získanej hodnoty – Earned Value Management.
- Metóda Hochin Kanri X-Natrix a plánovanie projektov.
- Investície a investičné plány.
- Finančné plánovanie v projektovom controllingu.
- SWOT analýza a jej použitie v projektovom riadení.
Cena za modul B -3 dni: 716,40 Eur s DPH (597,- Eur bez DPH)
C/ MODUL - Controllér v strategickom
riadení
- SWOT analýza – projekty – interpretácia výsledkov.
- Kritické faktory úspešnosti a Rating podniku
- Tvorba strategických cieľov a tabuľka Balanced Scorecard.
- Procesy ako súčasť strategického riadenia.
- Kruh strategického riadenia výkonnosti.
- Potenciály zlepšenia a prístupy k ich riešeniu.
- Activity Based Costing / Management.
- Systém Excelentnosti EFQM a hodnotenie jeho úrovne v podniku.
- Hodnotenie úrovne a etiky umelej inteligencie v organizáciách
Cena za modul C - 3 dni: 716,40 Eur s DPH (597,- Eur bez DPH)
D/ MODUL - Profesionálny controllér v riadení ľudských zdrojov
- Personálny controlling a personálne riadenie.
- Balanced Scorecard A HR Scorecardu
- Personálne informačné systémy a hodnotenie výkonnosti pracovníkov.
- Personálny audit a jeho použitie v riadení.
- Hodnotenie výkonnosti a odmeňovanie.
- Systém kľúčových ukazovateľov výkonnosti a jeho zavedenie
- Metódy hodnotenie výkonnosti pracovníkov
- Manažérska inventúra a organizačné štruktúry
- Moderné organizačné formy a výkonnosť pracovníkov PSIU
Cena za modul D - 3 dni: 716,40 Eur s DPH (597,- Eur bez DPH)
E/ MODUL - Profesionálny controllér a marketingové analýzy
- Systém marketingového controllingu, nástroje a procesy vo firme.
- Tvorba marketingovej koncepcie z pohľadu controllingu
- Marketingový plán a jeho štruktúra.
- Východisková situácia - analýza súčasného stavu (analýza súčasného stavu podniku, trhu, finančná a ekonomická analýza, analýza vývoja tržieb, podiel na trhu, kritické faktory úspešnosti, metóda BCG a GE, výskum a výber cieľových trhov, ABC – analýzy, SWOT, hodnotenie príležitostí, ohrození a obchodu, hodnotenie rizík a bilančná analýza
- Stanovovanie cieľov v marketingovom marketingovom controllingu.
- Navrhovanie stratégií, Cena a cenová politika. Postup stanovenia ceny. Stanovenie cieľa cenovej politiky. Určovanie dopytu. Určovanie nákladov.
- Organizovanie, uskutočňovanie a kontrolovanie. Rozpočtovanie marketingových činnosti. Organizácia podniku
- Marketingový informačný systém ako súčasť controllingového systému
- Tvorba stratégie marketingovej komunikácie
- Zhodnotenie a kontrola marketingového plánu ako nástroja pre marketingový controlling
Cena za modul E - 1 deň: 240 Eur s DPH (200 Eur bez DPH)
Cieľová skupina
Školenie je určené finančným analytikom a nefinančným manažérom na strednom a vrcholovom stupni riadenia, ktorí sa zaoberajú finančnou a kapitálovou stabilitou firmy, obchodnou stratégiou a identifikáciou faktorov finančných porúch a rizík podnikateľských aktivít.
V cene školenia sú pracovné materiály, certifikát.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality