Detail kurzu
Staňte sa výnimočným manažérom (rozvoj komunikačných a intersociálnych zručností)
BPM Slovakia, s.r.o.
Popis kurzu
Pripravili
sme pre Vás balíček tematického modulu pre rozvoj manažérskych
komunikačných a intersociálnych zručností, ktoré pozostávajú z kurzov
zameraných na rozvoj Vašich personálnych a sociálnych kompetencií.
Jednotlivé kurzy je možné absolvovať v ktoromkoľvek z plánovaných
termínov.
Forma vzdelávania: E-LEARNING
Obsah kurzu
Absolvent kurz:
- dokáže efektívne komunikovať so svojimi spolupracovníkmi a riešiť konflikty v tíme,
- pozná a vie aplikovať účinné asertívne komunikačné stratégie na zdokonalenie asertívnych komunikačných zručností, podávanie účinnej a konštruktívnej spätnej väzby a kritiky,
dokáže adekvátne vyjadrovať a spracovávať svoje emócie,
pozná metódy na zvládanie stresu, zmien a budovanie odolnosti, vie ich použiť pri zvládaní náročných situácií na pracovisku,
dokáže motivovať a viesť svojich kolegov k efektívnej a transparentnej komunikácii,
dokáže sa postaviť za seba a svoje manažérske rozhodnutia, prijať za ne zodpovednosť,
vie jasne odprezentovať svoje myšlienky, vyjednať lepšie podmienky, zvládať námietky a dosahovať dohody s druhými (konsenzus a kompromis),
pozná zásady vedenia a štruktúry personálnych pohovorov a vie ich uplatniť vo vlastnej praxi,
vie naplánovať personálne pohovory (hodnotiace, motivačné, disciplinárne) so svojimi podriadenými a dokáže sa na ne dobre pripraviť,
vie naformulovať vhodné a efektívne otázky s vysokou informačnou hodnotou,
vie vyhodnotiť personálny pohovor a efektívne využiť výstupy pohovoru v prospech zamestnanca aj organizácie,
vie efektívne plánovať a stanovovať priority,
osvojí si metódy Time Managementu 4. generácie (Eisenhowerov princíp),
dokáže uplatňovať účinné techniky pri eliminácii prokrastinácie a ďalších bariér osobnej efektivity,
- vypracuje si aktuálny plán priorít a ďalšieho rozvoja.
OBSAH KURZU
1. Online naživo Asertivita a jej uplatnenie v komunikácii a praxi manažéra
Termíny: 2. 7. 2024, 14. 10. 2024...
Trvanie: od 10:00 hod. - 15:00 hod.
- Čo to je asertivita, zmysel a prínos asertívnej komunikácie a správania sa v medziľudských vzťahoch a na pracovisku, typy správania z pohľadu asertivity. Rozdiel medzi agresívnou a asertívnou komunikáciou
- Základné asertívne práva a asertívne povinnosti, mýty o asertivite, čo nám bráni byť asertívnymi? Analýza vlastnej asertivity
- Charakteristika asertívneho komunikačného štýlu a výhody asertívnej komunikácie na pracovisku a jej podpora
- Účinné asertívne komunikačné stratégie na zdokonalenie asertívnych komunikačných zručností, podávanie účinnej spätnej väzby a konštruktívnej kritiky, zvládanie námietok
2. Online naživo Hodnotiace pohovory so zamestnancom
Termíny: 9. 7. 2024, ...
Trvanie: od 10:00 hod. - 15:00 hod.
- Hlavné ciele, zložky a obsah, zásady pohovoru
- Príprava na pohovor a nastavenie očakávaní - ako sa na personálny pohovor dobre pripraviť
- Fázy pohovoru
- Akým spôsobom viesť personálny pohovor - zásady a štruktúra pohovoru
- Druhy otázok
- Efektívne hodnotenie, podávanie spätnej väzby a konštruktívnej kritiky
- Najčastejšie chyby na pohovore a spôsoby ako ich eliminovať
- Ako zvládnuť svoje emócie a pracovať s emóciami zamestnancov
- Ako spracovať výsledky pohovoru
- a ďalšie zaujímavé informácie ako využiť výstupy pohovoru v praxi
3. Online naživo Efektívna komunikácia na pracovisku - ako vytvoriť efektívnejšie a harmonickejšie pracovné prostredie
Trvanie: od 10:00 hod. - 15:00 hod.
Termíny: 4. 7. 2024, 15. 10. 2024, ...
- Druhy komunikácie na pracovisku - verbálna, neverbálna komunikácia, písomná komunikácia, virtuálna komunikácia - komunikácia na diaľku - charakteristika, výhody a výzvy
- Zásady efektívneho komunikačného procesu na pracovisku.
- Ako efektívne vyjadriť svoje názory, riešiť konflikty a náročné situácie na pracovisku
- Ako motivovať zamestnancov k efektívnej komunikácii.
- Najčastejšie komunikačné bariéry a spôsoby ako sa im vyhnúť.
- Poskytovanie efektívnej, konkrétnej a prospešnej spätnej väzby.
- Stratégie na rozvoj zdravej a prospešnej efektívnej komunikácie v organizácii - best practice.
- Diskusia, riešenie aktuálnych problémov z praxe účastníkov.
4. Online naživo Emočná inteligencia a jej uplatnenie v praxi manažéra/lídra
Trvanie: od 10:00 hod. - 15:00 hod.
Termíny: 23. 7. 2024, ...
- Základné kompetencie emočnej inteligencie – personálne a sociálne - sebauvedomenie, sebakontrola, empatia a sociálne zručnosti
- Nástroje a prejavy emočnej empatie a spôsoby ako ich využiť pracovnom procese pri rozpoznávaní, motivovaní, energizácii a inšpirácii zamestnancov,
- Efektívne nemanipulatívne stratégie správania na pracovisku - spôsoby ako sa vyrovnať s negatívnymi a škodlivými prejavmi správania sa na pracovisku - mobbing, bossing, staffing.
- Užitočné stratégie zvládania emočne vypätých situácií na pracovisku.
5. Online naživo Zlepšenie osobnej efektivity - ako si naplánovať čas a určiť priority - Time Management
Trvanie: od 10:00 hod. - 15:00 hod.
Termíny: 13. 6. 2024, 24. 7. 2024, 8. 10. 2024, ...
- Vymedzenie priorít a zostavovanie plánov – efektívne nástroje a postupy.
Cieľová skupina
Pre top, stredný, nižší manažment, líniových manažérov. Školenie je určené každému vedúcemu pracovníkovi, manažérovi, lídrovi, ktorí riadi ľudí a sú zodpovední za výsledky tímu a tímových projektov. Školenie je tiež vhodné pre začínajúcich riadiacich pracovníkov, manažérov a lídrov, ktorí sa na svoju riadiacu funkciu pripravujú.
Online kurz sme pripravili tak, aby bol praktický a reflektoval Vaše aktuálne potreby a otázky. Najviac si zo stretnutia odnesú tí, ktorí nechcú len počúvať, pretože nejde len o prednášku. Online kurz je vedený interaktívnym spôsobom (mix teórie a cvičení). Pracujeme v uzatvorených skupinách, čo znamená, že z podujatia sa nezhotovuje záznam a nesprístupňuje sa verejnosti.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality