Detail kurzu
Vybrané problémy otvárania a spracovania zahraničných trhov
TeleDom – Vzdelávacie centrum (Novitech Partner s.r.o.)
Popis kurzu
Obsah kurzu
P r o g r a m :
1) Charakteristika zahraničného trhu
a) Základné reálie a vstupné informácie o trhu
b) Trh predávajúceho, resp. kupujúceho a predpokladané vývojové trendy
c) Aktuálne obchodno – politické podmienky na trhu
d) Mentalita obchodného partnera a trhu – korelácia priorít
2) Technická oblasť
a) Kvalita predávanej , resp. nakupovanej komodity, referencie , aplikačné špecifiká
b) Quality System Management (QSM) a základná certifikácia ISO
c) Odberateľský audit u slovenského výrobcu – exportéra
d) Periodicita reportov vlastnej kontroly kvality tovaru a ich vypovedacia schopnosť
3) Komerčná oblasť
a) Pozícia zahraničného partnera (imidž, solventnosť)
b) Existujúca reálna konkurencia na trhu a formy jej pôsobenia
c) Dodacie podmienky podľa zvolenej edície Incoterms
d) Cenové rokovania – konfrontácia možností exportéra a podmienok trhu
e) Voľba vhodného platobného inštrumentu a jeho využitie v praxi
f) Eliminácia inkasných rizík a poistenie vývozných pohľadávok
g) Všeobecné dodacie podmienky ( vis major, arbitráž, materiálne právo)
h) Vlastné, resp. cudzie obchodné zastúpenie na zahraničnom trhu
Cieľová skupina
Komerční pracovníci firiem, ktoré plánujú preniknúť na nový trh, resp. už pôsobia na zahraničnom trhu.Materiály a sprievodné služby: interaktívna práca s lektorom, coffee break, študijný materiál, testy, písacie potreby, parkovanie
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality