Detail kurzu
Presvedčivý predaj, akvizícia nových klientov, vyjednávanie (Predajné zručnosti I)
CeMS, s.r.o.
Popis kurzu
Časy predaja, keď sa predávalo všetko a všetkým za každú cenu sú dávno preč. V dnešnej dobe sa kladie dôraz na klienta a na jeho potreby. Emocionálna zložka v predaji je jeho najdôležitejšou súčasťou a my si o nej povieme viac. Naučíme sa efektívne vyjednávať a hľadať cesty k uspokojivej dohode. Povieme si viac o tom, ako môžeme hľadať nových klientov a ako ich čo najefektívnejšie presvedčiť o kvalite našich produktov a služieb.
Obsah kurzu
- Aspekty presvedčivého predaja - postupnosť a odporúčaný priebeh predaja, presnosť, vecnosť a presvedčivosť, profesionálne vystupovanie
- Dokonalá znalosť produktov a služieb - dôležitosť znalosti produktov a služieb, technické parametre a výhody, rozdiely oproti konkurenčným výrobkom a službám
- Zisťovanie potrieb a komunikácia úžitkov - kladenie otázok a určovanie potrieb zákazníka, komunikácia úžitku pre zákazníka, prekonávanie námietok
- Úspešné uzatvorenie obchodu - identifikácia nákupných signálov, vyvolanie záujmu o produkt, techniky uzatvárania predaja, ako získať od zákazníka potvrdenie a súhlas
- Akvizícia nových klientov - definovanie zákazníkov a ich triedenie, príprava predajných materiálov, zameranie sa na potreby zákazníkov, prvotné oslovenie a následná komunikácia, budovanie systému získavania nových zákazníkov
- Vyjednávanie - ako spracovať problematického zákazníka, identifikácia typu zákazníka, práca s ústupkami a zľavami
Certifikát
certifikát o absolvovaní školenia
Poznámka k cene
Každý účastník dostane učebné materiály v elektronickej podobe, školenie je ukončené online testom a po jeho úspešnom absolvovaní Vám bude zaslaný elektronický certifikát o absolvovaní školenia.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality