Detail kurzu

BRATISLAVA - Biznis protokol a etiketa - nová cesta k úspechu a apelácii na odlišnosť

OTIDEA s.r.o.

Popis kurzu

Zámer

Profesionálna komunikácia a zvyšovanie kultúry správania v živote.

Cieľ

Po skončení vzdelávacej aktivity budú účastníci poznať rozdiel medzi spoločenskou etiketou a biznis pravidlami. Naučia sa implementovať poznatky do praxe. Budú vedieť, čo je rozhovor ako zručnosť – v jeho štruktúre. Oboznámia sa s prácou s vizitkami, skratky a formáty.

Na školení je možné aj robiť pre jednotlivých účastníkov poradenstvo tak, že odídu s odporúčaniami: čo na seba, image, a všetky biznis doplnky ako ich súčasť..

Obsah kurzu

Formy a metódy práce

krátke teoretické/informačné vstupy, mentoring, riadená diskusia, riešenie krátkych prípadových a modelových situácií, masívna spätná väzba a odporučenia, storytelling

 

Rámcový harmonogram

Otvorenie,

predstavenie sa podľa biznis protokolu,

dohoda o čase a pravidlách

Rozdiel medzi spoločenskou etiketou a biznis etiketou.

·      hosť a hostiteľ

o   externí klienti, zákazníci a ich rola hosťa, štandardy (rituály) na recepcii, vstupnej hale, vrátnici, privítanie – prvý dojem

o   cesta na miesto rozhovoru, prednosti poradia (dvere, výťah, schodište), spoločenská konverzácia, vhodné a nevhodné témy

o   sekretariát a orientácia na hosťa – štandardy a spoločensky akceptované rituály, občerstvenie, vizitky a práca s nimi

 

 

vybrané spoločenské pracovné podujatia

o   pracovné raňajky, obed, večera

o   raut, banket, recepcia,

o   krst predmetov, firemné prezentácie a výstavy

o   čaša vína

 

Zvládanie pracovnej/profesionálnej role – vedenie rozhovoru/obchodného rokovania/stretnutia podľa biznis pravidiel, štruktúra podľa EÚ.

štruktúra štandardného rozhovoru/obchodného/pracovného rozhovoru/stretnutia

budovanie dlhodobých vzťahoch ako konkurenčná výhoda, vytváranie vzťahu s externým I interným klientom v prvej a poslednej faze rozhovoru/stretnutia, založené na prvom a poslednom dojme

implementácia poznatkov z neverbálnej komunikácie , proxemika a usadenie, zasadacie poriadky, ai.

 

Práca s vizitkami, komunikácia prostredníctvom vizitiek.

.

Práca s darčekmi, prezentmi.

Biznis oblečenie (od topánok po okuliare..) a image. vedenie spoločenskej konverzácie, ustálené slovné spojenia..

o   biznis oblečenie muži :

topánky (kedy Oxford a kedy kožené šnurovacia topánky, kedy mokasíny)

ponožky, nohavice (aká je správna dĺžka nohavíc, aké nohavice sa nosia ku saku, kedy

a aké džínsy), košele (prečo dlhý rukáv, kedy manžetové gombíky, aké sú znaky, prvky  biznis košele, farebnosť košieľ, límce ), vesty, saká (aký je rozdiel medzi biznis a vychádzkovým resp. spoločenským sakom, základné prvky, znaky biznis saka, farebnosť, strih), kabáty, plášte, doplnky : opasky, traky, viazanky a ich farebnosť, plátené vreckovky, šále, bižutéria, šperky + hodinky, tašky, písacie potreby, vizitkáre, okuliare

o   biznis oblečenie dámy :

topánky (aké topánky sa nosia do práce, prečo je max i min 4 cm podpätok, prečo nie sandále a otvorené špičky na topánkach, prečo nie a kedy áno „ihličky“), pančuchy (prečo vždy, den a lesk), sukne, nohavice (aká je klasická biznis dĺžka sukne, strihy, kedy nohavice), blúzky, košele, tričká, top, twinset (kedy a kto biele blúzky, košele, ich dĺžka, priliehavosť, priesvitnosť materiálov, prečo nie holé brucho a hlboké výstrihy, aký to má vplyv na image kancelárie : dôveryhodnosť  korektnosť solídnosť zodpovednosť spoľahlivosť vo vnímaní klientov), saká, kabátiky, bundy, kostým, kabáty, plášte, doplnky :  bižutéria, šperky + hodinky, kabelky a tašky, písacie potreby, šatky a šále, okuliare,

o   úprava vlasov – dámy i páni, úprava nechtov, brady a fúzy, vône,

o   make up dámy i páni, prečo sa v biznise nenosia na viditeľnom mieste módne značky oblečenia a aký to má vplyv na výkon profesie jednotlivých pracovných pozícii

 

 

Cieľová skupina

všetci, ktorí majú o túto tému záujem
Certifikát Potvrdenie účasti na seminári Poznámka k cene

V cene je zahrnuté organizačné a technické zabezpečenie, náklady lektora, materiály pre účastníkov, občerstvenie behom celého dňa, skvelá káva z kávovaru

Hodnotenie




Organizátor