Detail kurzu
Leadership pre nováčikov - NOVINKA
TOP CONSULT GROUP, s.r.o.
Popis kurzu
- zvyšovanie efektivity v manažérskej pozícii, s cieľom dosahovať výsledky prostredníctvom svojich ľudí
poznať efektívne prístupy vedenia ľudí v zmysle riadenia a zvyšovania výkonnosti
Očakávaný prínos pre absolventov programu:
-
Poznanie potenciálu tímu, ktorý manažér vedie a možností jeho využitia
-
Osvojenie si nových návykov a postupov v manažérskej práci
-
Sebapoznanie
- Uvedomenie si možností proaktívneho prístupu k riadeniu a vedeniu ľudí
Obsah kurzu
Nová pozícia – nové úlohy
Očakávania zamestnávateľa a očakávania ľudí
Rôzne varianty poverenia vedúcou pozíciou a čo z nich vyplýva pre manažéra a vedenie tímu
Nové roly, ktoré treba zastávať s orientáciou na úspešnosť
2 hlavné zodpovednosti manažéra vo vzťahu k vedeniu tímu
Ako si urobiť obraz o tíme – možnosti štandardizovaného interview
Rôzne prístupy k vedeniu ľudí
Štýly vedenia – auto diagnostika prostredníctvom dotazníka
Dokážem ľudí motivovať?
Stanovenie individuálnych a kolektívnych CIEĽOV – ako na to?
Profesionalita a vyspelosť zamestnancov
Vonkajšia a vnútorná motivácia ľudí vo vzťahu k úlohám, ktoré treba riešiť
Komunikácia v tíme
Proaktivita a reaktivita v tímovom správaní
Otázky a overovanie počutého
Zadávanie úloh a spätná väzba
Tímová spolupráca a zvyšovanie výkonnosti
Vediem skupinu, alebo tím? (základné rozdiely)
Fázy vývoja tímu a vyspelosť zamestnancov
Znaky efektívneho tímu
Ako najlepšie využiť súčasné zloženie môjho tímu?
Delegovanie a poverovanie úlohou
Ako efektívne delegovať – v prospech zamestnanca i manažéra
3 úlohy úspešného manažéra
Cieľová skupina
Začínajúcim manažérom, ktorí sa potrebujú naučiť solídne základy manažérskej práce a zorientovať sa v danej problematikeV cene sú zahrnuté študijné materiály na tréning, občerstvenie počas tréningu, obed, osvedčenie o absolvovaní.
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality