Detail kurzu

Marketingový výskum ako zdroj informácii o zákazníkoch

Akadémia pozitívneho života

Popis kurzu

Prieskum trhu je ale jedinečný zdroj informácií, ktorý je základom pre analýzu trhu, konkurencie, spotrebiteľského správania a potenciálu novej značky či inovácie. Prieskum trhu má svoje pravidlá, metodológie a len správne navrhnuté otázky, cieľová skupina a analýza výstupov prinesie relevantné informácie. A práve preto je potrebné, vedieť ho urobiť správne.

Naučíme vás:

  • ako urobiť dobrý prieskum trhu
  • ako vybrať vhodnú metodológiu
  • ako správne zostaviť dotazník
  • ako si zadefinovať cieľovú skupinu respondentov
  • ako pracovať s dátami z prieskumu

Obsah kurzu

Na školení sa dozviete:

  • aké sú typy a metodológie prieskumov a kedy ich používať
  • aké informácie Vám prieskum trhu môže priniesť
  • ako tvoriť otázky
  • čo znamená reprezentatívna vzorka, kedy a prečo je potrebná
  • aké sú najčastejšie chyby pri prieskumoch vo vlastnej réžií
  • ako využiť prieskum trhu na analýzu trhu a konkurencie
  • ako analyzovať potenciál trhu
  • ako analyzovať spotrebiteľské správanie zákazníkov

A v neposlednom rade ako prispôsobovať produkty a služby pre Vašich zákazníkov

Cieľová skupina

Školenie je určené pre všetkých podnikateľov a firmy, ktorí chcú realizovať prieskum vo vlastnej réžií.

Kontaktná osoba

Mária Boťanská
+421 902 920 929
maria.botanska@mbbm.sk

Hodnotenie




Organizátor