Detail kurzu
Marketingový výskum ako zdroj informácii o zákazníkoch
Akadémia pozitívneho života
Popis kurzu
Prieskum trhu je ale jedinečný zdroj informácií, ktorý je základom pre analýzu trhu, konkurencie, spotrebiteľského správania a potenciálu novej značky či inovácie. Prieskum trhu má svoje pravidlá, metodológie a len správne navrhnuté otázky, cieľová skupina a analýza výstupov prinesie relevantné informácie. A práve preto je potrebné, vedieť ho urobiť správne.
Naučíme vás:
- ako urobiť dobrý prieskum trhu
- ako vybrať vhodnú metodológiu
- ako správne zostaviť dotazník
- ako si zadefinovať cieľovú skupinu respondentov
- ako pracovať s dátami z prieskumu
Obsah kurzu
Na školení sa dozviete:
- aké sú typy a metodológie prieskumov a kedy ich používať
- aké informácie Vám prieskum trhu môže priniesť
- ako tvoriť otázky
- čo znamená reprezentatívna vzorka, kedy a prečo je potrebná
- aké sú najčastejšie chyby pri prieskumoch vo vlastnej réžií
- ako využiť prieskum trhu na analýzu trhu a konkurencie
- ako analyzovať potenciál trhu
- ako analyzovať spotrebiteľské správanie zákazníkov
A v neposlednom rade ako prispôsobovať produkty a služby pre Vašich zákazníkov
Cieľová skupina
Školenie je určené pre všetkých podnikateľov a firmy, ktorí chcú realizovať prieskum vo vlastnej réžií.
Kontaktná osoba
Mária Boťanská
+421 902 920 929
maria.botanska@mbbm.sk
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality