Detail kurzu
Ako vytvoriť úspešný pozicioning
Akadémia pozitívneho života
Popis kurzu
Pre uzavretie obchodu, dobrý produkt nestačí.Ak nemáte špecifický produkt, ktorý neponúka nikto ďalší, potrebujete klientov o kúpe presvedčiť a teda vedieť klientovi zodpoveať 2 základné otázky:
- „Prečo by som si mal kúpiť práve Váš produkt/službu?“
- V čom je produkt/služba lepší ako ten od konkurencie?
Odpovede na tieto otázky prináša pozicioning produktu či služby.
Cielom školenia je:
- naučiť Vás hľadať vlastné miesto na trhu
- pochopiť ako je možné rovnaký produkt cieliť na rôzne typy zákazníkov
- vyvoriť produktu alebo službe odlišný benefit a tedaa motivátor kúpi
- vedieť nájsť unikátne miesto na trhu
- názorne poukázať na konkrétnych príkladoch ako to robia veľké firmy
- používať tieto výhody v rámci obchodnej aj marketingovej komunikácie
Obsah kurzu
- čo znamená pozicioning
- prečo je positioning v dnešnej dobe nevyhnutnou súčasťou každej obchodnej firmy
- ako nájsť správne benefity, ktoré Vás na trhu odlíšia
- ako priniesť zákazníkovi to, čo hľadá
- ako si zadefinovať cieľovú skupinu Vašich produktov a značiek.
- ako využívať pozicioning pri komunikácií s klientom
- ako vytvoriť úspešný komunikačný mix, propagáciu firmy na základe stanového pozicioningu
Cieľová skupina
Školenie je určené pre manažérov a obchodníkov obchodných a distribučných spoločností, ale aj pre tých, ktorí by chceli podnikať alebo sa obchodnej činnosti v budúcnosti venovať.
Kontaktná osoba
Mária Boťanská
+421 902 920 929
maria.botanska@mbbm.sk
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality