Kurz: Ako vytvoriť úspešný pozicioning

Popis kurzu

Pre uzavretie obchodu, dobrý produkt nestačí.Ak nemáte špecifický produkt, ktorý neponúka nikto ďalší, potrebujete klientov o kúpe presvedčiť a teda vedieť klientovi zodpoveať 2 základné otázky:

  • „Prečo by som si mal kúpiť práve Váš produkt/službu?“
  • V čom je produkt/služba lepší ako ten od konkurencie?

Odpovede na tieto otázky prináša pozicioning produktu či služby.

Cielom školenia je:

  • naučiť Vás hľadať vlastné miesto na trhu
  • pochopiť ako je možné rovnaký produkt cieliť na rôzne typy zákazníkov
  • vyvoriť produktu alebo službe odlišný benefit a tedaa motivátor kúpi
  • vedieť nájsť unikátne miesto na trhu
  • názorne poukázať na konkrétnych príkladoch ako to robia veľké firmy
  • používať tieto výhody v rámci obchodnej aj marketingovej komunikácie



Obsah kurzu

  • čo znamená pozicioning
  • prečo je positioning v dnešnej dobe nevyhnutnou súčasťou každej obchodnej firmy
  • ako nájsť správne benefity, ktoré Vás na trhu odlíšia
  • ako priniesť zákazníkovi to, čo hľadá
  • ako si zadefinovať cieľovú skupinu Vašich produktov a značiek.
  • ako využívať pozicioning pri komunikácií s klientom
  • ako vytvoriť úspešný komunikačný mix, propagáciu firmy na základe stanového pozicioningu



Cieľová skupina

Školenie je určené pre manažérov a obchodníkov obchodných a distribučných spoločností, ale aj pre tých, ktorí by chceli podnikať alebo sa obchodnej činnosti v budúcnosti venovať.



Kontaktná osoba

Mária Boťanská
+421 902 920 929
maria.botanska@mbbm.sk


Organizátor