Detail kurzu
Ako začať podnikať
Akadémia pozitívneho života
Popis kurzu
- Podnikanie so sebou prináša množstvo úkonov a procesov. Náš kurz Vám pomôže sa v nich nestratiť. Kurz je realizovaný v menšej skupine ľudí, formou interaktívneho workshopu.
- Naučíte sa nielen účtovné a legislatívne kroky, ktoré so sebou podnikanie prináša, ale aj tie predajné.
- Ukážeme si, ako zadefinovať miesto na trhu, odlíšiť sa od konkurencie či naplánovať možný obrat.
- Vyskúšate si, pozrieť sa na Váš produkt očami zákazníka a komunikovať cielene.
Obsah kurzu
1. deň: V čom budem podnikať?
- Aké sú Vaše silné stránky
- Čo Vás baví, motivuje, čo je Váš zmysel života a prečo
- Čo bude Váš segment, produkt alebo služba
- Ako vytvoriť myšlienkovú mapu, ktorá nezabudne na žiadne detaily podnikania
- Ako analyzovať trh, konkurenciu
- Ako si urobiť malý prieskum trhu
- Ako si vytvoríte vlastný posicioning na trhu (vlastné miesto na trhu)
- Ako správne definovať svoju cieľovú skupinu, jej očakávania a potreby
- Aké hodnoty, benefity prinesiem svojim zákazníkom
Legislatíva, povinnosti, účtovníctvo
- Aká forma podnikania je vhodnejšia? Porovnanie 2 foriem podnikania
- Ako správne vybrať hlavný predmet podnikania
- Ako založiť živnosť
- Aké sú povinnosti živnostníka – Sociálna poisťovňa, zdravotná poisťovňa, daňový úrad
- Čo znamená elektronická komunikácia s daňovým úradom
- Jednoduché účtovníctvo alebo daňová evidencia – základná charakteristika, výhody nevýhody
- Ako založiť spoločnosť s.r.o.
- Aké je postavenie konateľa a spoločníka a jeho povinnosti
- Máme prvého zamestnanca – čo všetko z toho vyplýva
- Podvojné účtovníctvo, účtovná závierka – základná charakteristika, význam
- Eschránka – ako prebieha komunikácia so štátom
- Prechod zo živnosti na s.r.o. v priebehu podnikania
- Elektronická registračná pokladnica – pravidlá
- Aké sú ďalšie zákony – ochrana osobných údajov, zákon o odpadoch, pracovná zdravotná služba
2. deň: Ako dať o sebe vedieť svojim zákazníkom?
- Ako komunikovať so svojimi zákazníkmi cielene
- Ako nastaviť obsah a vizualizáciu komunikácie cieľovej skupine
- Prečo predávať hodnotu a nie produkt
- Aké sú všetky možnosti komunikácie
- Aké sociálne siete využívať?
- Aké iné sociálne siete má zmysel a pre ktorú cieľovú skupinu
- Aký význam majú blogy? Aký content publikovať.
- Ako vytvoriť jednoduchú web stránku / e-shop, ktorú zvládnete sami za pár hodín
Cieľová skupina
Kurz je určený pre všetkých, ktorí chcú začať podnikať, ale aj pre tých, ktorí už rozbehli svoje podnikanie a chcú ho rozšíriť a zamerať sa nové možnosti a inovácie.
Kurz vedie Ing. Mária Boťanská, ktorá dlhé roky som pôsobila v spotrebiteľskom prieskume a marketingu pre veľké spoločnosti, dnes pomáham menším firmám a podnikateľom. Z dlhoročných skúsenosti vyplynulo, kde sú mnohí ľudia pri začiatkoch podnikania nepripravení, kde robia najčastejšie chyby. Ale najčastejšou otázkou je vždy: ako sa predám, ako získam zákazníkov. Časť dane a legislatíva vedie pani Ing. Ingrid Grebecová
Kontaktná osoba
Ing. Mária Boťanská
+421 949 892 636
maria.botanska@mbbm.sk
Hodnotenie
Organizátor
Podobné kurzy
podľa názvu a lokality